اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار قروه اعلام کرد

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان قروه

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه گفت: طرح بسیج سلامت نوروزی با هدف تامین سلامت شهروندان و مسافران نوروزی در آستانه سال نو، در شهرستان قروه آغاز شده است.

آغاز طرح بسیج سلامت نوروزی در شهرستان قروه

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمد مبین ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی این شهرستان اظهار کرد: این طرح تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قروه افزود: در این طرح بازرسی مداوم از مراکز فروش و تهیه مواد غذایی و نیز اماکن پذیرایی و عمومی انجام می‌شود.

رئیس مرکز بهداشت و درمان قروه هم در این جلسه گفت: شبکه بهداشت و درمان این شهرستان  هر سال با نزدیک شدن به ایام نوروز از ابتدای اسفند تا 15 فروردین با تشکیل گروه‌های بهداشتی و بسیج سلامت نوروزی اقدام به اجرای طرح یاد شده می‌کند.

حمید حاجی‌لاری افزود: بازرسان بهداشت محیط این شبکه در قالب دو گروه بازرسی و نظارتی، فعالیت خود را تشدید کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در مدت یاد شده هر روز از ساعت هشت صبح تا 20 شب بازرسی و نظارت کامل در هزار و 657 مرکز و واحدهای تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان انجام می‌شود که در این راستا تاکنون 100 کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع‌آوری و هفت واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

حاجی‌لاری افزود: از همه ظرفیت موجود برای بهبود شاخص‌های سلامت در جامعه استفاده می‌کنیم و شهروندان می‌توانند با شماره تلفن‌های 09678 مرکز سلامت محیط کار و 0872-5226838 گزارش‌های خود را در زمینه تخلفات بهداشتی در میان بگذارند.

رئیس مرکز بهداشت و درمان قروه به شهروندانی که قصد مسافرت در نوروز دارند، توصیه کرد: در طول سفر از آب و یخ سالم و بسته‌بندی‌شده استفاده کنند.

حاجی‌لاری با تأکید بر ضرورت خرید از مراکز معتبر تصریح کرد: مسافران باید هنگام خرید مواد غذایی به تاریخ تولید و انقضای آن توجه کنند و هنگام استفاده از سبزیجات هم از سالم و بهداشتی بودن آن اطمینان داشته باشند و از مواد غذایی بسته‌بندی شده دارای کد بهداشتی و پروانه ساخت استفاده کنند.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول