اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور بهبود شاخص‌های سلامت صورت گرفت

تشکیل کمیته شهرستانی مدارس مروج سلامت در کنگان

خبرگزاری فارس: کمیته شهرستانی مدارس مروج سلامت در کنگان تشکیل شد.

تشکیل کمیته شهرستانی مدارس مروج سلامت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان عصر امروز در نشست کمیته طرح مدارس شهرستانی مروج سلامت در سالن کنفرانس این شبکه اظهار داشت: برای ارتقای سطح بهداشتی شهرستان تمام توان و ظرفیت خود را به کار بسته‌ایم.

سیده زینب حسینی افزود: بهبود وضعیت بهداشتی مدارس اهمیت ویژه‌ای دارد و همه باید در این مسیر بیش از گذشته اهتمام ورزیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این طرح در سطح شهرستان ارتقای سلامت جسمی و روانی دانش‌آموزان و افزایش اعتماد به‌نفس آنان می‌باشد.

حسینی ادامه داد: لازمه اجرای این طرح هماهنگی و همکاری بین بخشی زیاد با ادارات آموزش و پرورش، فرمانداری، شهرداری و دیگر سازمان‌ها است.

وی یادآور شد: در مراحل اولیه این طرح انتخاب مدارس طبق چک لیست، توجیه مدیران و اولیای دانش‌آموزان ضروری می‌باشد و با استفاده از چک‌ لیست‌های ممیزی داخلی و خارجی مدارس رتبه‌بندی و ستاره دار می‌شوند.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان نیز گفت: همراه کردن مدیران و اولیای دانش‌آموزان قدیمی بزرگ برای اجرای موفقیت این طرح ضروری است و برگزاری جلسات متعدد توجیهی برای این دو گروه باید از طرف شبکه بهداشت در دستور کار قرار گیرد.

عباس شریف افزود: آموزش و پرورش کنگان برای سلامتی و امنیت دانش‌‌آموزان اهمیت زیادی قایل است و امیدوار هستیم با تلاش مسئولان بهداشت به نتایج خوبی برسیم.

 در پایان مقرر شد وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای اجرای این طرح در مدارس با مشارکت اداره آموزش و پرورش و شبکه بهداشت و درمان کنگان تهیه و در اختیار مدارس قرار گیرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول