اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم –368

جعفری: انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان رضوی گفت: انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

جعفری: انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمدعلی جعفری دقایقی پیش در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با تاکید بر روند برگزاری سالم انتخابات دراستان اظهار داشت: بر اساس گزارشاتی که از نخستین ساعات رای‌گیری در استان داشتیم روند حضور مردم همچنان در حال سیر صعودی است.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات خراسان رضوی افزود: همچنین از ساعات اولیه صبح جریان برگزاری انتخابات روندی کاملا مثبت را داشته است.

وی با بیان اینکه تاکنون جرایم انتخاباتی در استان گزارش نشده است، خاطرنشان کرد: گزارشی تاکنون از عدم سلامت انتخابات و وقوع جرایم انتخاباتی دریافت نشده و در حال حاضر نیز انتخابات در سلامت کامل در حال برگزاری است.

وی با اشاره به حضور بازرسان هیئت بازرسی در سر صندوق‌های رای اظهار داشت: هیئت بازرسی استان در سر صندوق‌ها حضور دارند و تمام حوزه‌ها علاوه بر حضور ما، یک بازرس نیز به عنوان نماینده هیئت بازرسی خراسان رضوی حضور دارد و هر 15 صندوق نیز یک سر بازرس حضور دارد.

جعفری در پایان با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات گفت: حضور مردم از ساعات اولیه رای‌گیری نسبت به دوره‌های گذشته فوق‌العاده بوده و همواره این سیر صعودی نیز در حال افزایش است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول