اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد:

خیران سلامت در مناطق روستایی سرمایه‌گذاری معنوی می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد گفت: خیران حوزه سلامت در شهرستان پارس‌آباد در مناطق روستایی و محروم این خطه مرزی سرمایه‌گذاری معنوی می‌کنند.

خیران سلامت در مناطق روستایی سرمایه‌گذاری معنوی می‌کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ابراهیم صادق‌زاده عصر امروز در گردهمایی خیران سلامت در پارس‌آباد اظهار داشت: ما با دعوت از خیران حوزه سلامت و افراد نیک‌اندیش سعی کردیم تا مراکز بهداشتی و درمانی مجهزی را در این مناطق راه‌اندازی کرده و یک وضعیت مناسب را در خدمات‌رسانی بهداشتی به روستائیان انجام دهیم.

وی تصریح کرد: با کمک خیرین حوزه بهداشت و درمان و سلامت تعدادی از مراکز بهداشتی، درمانی در روستاها در حال احداث است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صادق‌زاده خاطر نشان کرد: در روستاهای پارس‌آباد بالغ بر 25 خانه بهداشت در حال احداث است که تعدادی از آنها را خیرین سلامت در حال ساخت و تجهیز دارند.

این مسئول از اهدای زمین از سوی 26 خیر سلامت خبر داد و اضافه کرد: زمین‌های اهدایی خیران سلامت ارزشی بالغ بر 13 میلیارد و 800 میلیون ریال دارد که این خود در رفع بسیاری از کمبودها و مشکلات در این حوزه راهگشا می‌باشد.

وی ادامه داد: راه خیر و نیک تنها مدرسه‌سازی یا مسجدسازی نیست بلکه ما امروز در حوزه بهداشت و سلامت مردم که زیرساخت توسعه حقیقی است به وجود افراد خیر و نیکوکار بیشتر نیاز داریم تا بخش عظیمی از معایب و مشکلات حوزه سلامت برطرف شود.

به گزارش فارس، رئیس شبکه بهداشت و درمان پارس‌آباد نقش خیران را در حل مشکلات شبکه بهداشت و درمان مهم و تأثیرگذار خواند و گفت: با تجهیز مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت به امکانات مورد نیاز شاخصه‌های سلامت روستایی این شهرستان ارتقا می‌یابد.

وی ارتقای شاخص‌های بهداشتی، درمانی در این مناطق را از مهم‌ترین سیاست‌های دولت برشمرد و بیان داشت: آن چه که امروز به عنوان یک ضرورت باید مورد تاکید و توجه قرار گیرد بسترسازی مناسب در اعتلای شاخص‌ها و مؤلفه‌های توسعه امور بهداشتی و درمانی است.

صادق‌زاده بیشترین نیاز در ساخت و ساز شبکه‌های بهداشتی را مربوط به مناطق روستایی اعلام کرد و اظهار داشت: مرکز درمان بستر شهر اصلاندوز مورد توجه قرار گرفته و تلاش می‌شود با تزریق اعتبارات مناسب در سال آینده این پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول