اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کاشان:

12 اسفند پتکی بر سر برخی سران اصلاح‌طلب بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت کاشان گفت: حماسه 12 اسفند پتکی بر سر برخی سران اصلاح‌طلب بود که فکر می‌کردند با قهر کردن آنان، حضور مردم در انتخابات کمرنگ می‌شود.

12 اسفند پتکی بر سر برخی سران اصلاح‌طلب بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان،‌ حجت‌الاسلام علی احتشام در خطبه‌های این هفته نماز جمعه این شهرستان با اشاره به پیام‌ها و پیامدهای مختلف حماسه انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مخاطب یکی از پیام‌های این حماسه، ‌برخی سران اصلاح‌طلب بود که فکر می‌کردند اگر انتخابات را تحریم‌ کنند و یا برای حضور ملت در 12 اسفند دعوتی به عمل نیاورند مردم به صحنه نمی‌آیند اما حماسه جمعه گذشته نشان داد که اشتباه کرده‌‌اند و سرشان را کبک‌وار در زیر برف فرو برده‌اند.

وی به یکی از نکاتی که در این انتخابات نسبت به انتخابات گذشته منحصر به فرد بود اشاره و خاطرنشان کرد: اگر در انتخابات گذشته کسانی در بیرون از مملکت می‌گفتند مردم به دعوت سران احزاب و گروه‌ها در انتخابات شرکت می‌کنند در این انتخابات زمینه‌ای نبود که این را بگویند و مشخص شد ملت ایران به پشتوانه رهبری فرزانه، مراجع بزرگوار عظام، خانواده شهدا و تمام آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و ظرفیت‌هایی که در وجودشان قرار دارد به صحنه می‌آیند.   

امام جمعه موقت کاشان همچنین تصریح کرد: در حماسه 12 اسفند علاوه بر دوستان، دشمنان نیز که با تریبون‌های تبلیغاتی خود 24 ساعته در طبل مخالفت با نظام می‌کوبیدند اذعان کردند که ملت ایران با حضور بالاتر از 60 درصد به ندای رهبری عالی ایران پاسخ آری دادند.

احتشام افزود: وقتی انتخابات به این نقطه رسید که حتی اعتراف دشمنان نظام را مبنی بر حضور پرشور ملت ایران به همراه داشت برخی کسانی که رهبری جناح‌هایی را در این مملکت برعهده دارند و از قهر با انتخابات سخن گفته بودند بعد از ظهر 12 اسفند به طور مخفیانه در یک جایی رأی خود را به صندوق رأی انداختند.

وی عقب‌نشینی آشکار ایالات متحده آمریکا و گروه 1+5 را یکی از پیامدهای مشهود حماسه 12 اسفند قلمداد کرد و گفت: ملت ایران در 12 اسفند پاسخ همه این رفتارها و تهدیدها را داد و بر این اصل تأکید کرد که در برابر هیچ تهدید و تحریمی زانو نمی‌زند.

خطیب نماز جمعه کاشان در بخش دیگری از سخنان خود به بحث انتخابات در سطح شهرستان پرداخت و با بیان اینکه نباید شیرینی خلق حماسه 12 اسفند را به کام مردم تلخ کرد بیان داشت: مبادا دشمنان دانا و دوستان نادان با برخی رفتارهای تبلیغاتی فتنه‌ای مانند فتنه 88 را به وجود آورند و لذت و شیرینی حماسه حضور و بصیرت 12 اسفند را با کارهای خود در کام مردم تلخ کنند.

احتشام اضافه کرد: پس از چندین سال که شناسنامه نماینده منتخب این منطقه به کاشان تعلق داشت حال نماینده‌ای از جایی دیگر به انتخاب ملت برگزیده شده که همه باید او را برای رسیدن به اهدافش که یکی از مهمترین آنها بحث استان شدن کاشان است کمک کنیم.

امام جمعه موقت کاشان همچنین هشدار داد: برخی دوستان نادان و نیز دشمنان دانا بدانند که فتنه‌گران با مشت آهنین ملت ایران روبه‌رو می‌شوند.  

وی همچنین از مسئولان خواست با توجه به وضعیت بازار شب عید نسبت به ملت شریف ایران قدرشناسی خود را نشان دهند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول