اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استانداری کردستان خبر داد

حضور 58 درصد مردم کردستان در انتخابات 12 اسفند/14 درصد رشد مشارکت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان از مشارکت 58 درصدی مردم استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد.

حضور 58 درصد مردم کردستان در انتخابات 12 اسفند/14 درصد رشد مشارکت

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ایرج حسن‌زاده چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج اظهار داشت: مشارکت مردم در این دوره از انتخابات مجلس نسبت به انتخابات گذشته از رشد قابل توجهی برخوردار بوده است.

گفتنی است در انتخابات مجلس هشتم که در سال 1386 برگزار شد ، نرخ مشارکت مردم استان کردستان 44 درصد بود.

حسن زاده با اشاره به حضور حماسی مردم در این دوره از انتخابات بیان کرد: با فعال شدن ستاد انتخابات در شهریور ماه سال‌ جاری 12 جلسه برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان برگزار شد.

وی گفت: در این راستا چندین کمیته تخصصی از جمله کمیته پشتیبانی، امنیتی و قضایی تشکیل شد و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات در استان صورت گرفت.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کردستان یادآور شد: علیرغم تهدیدات دشمنان اما خوشبختانه با آگاهی و هوشیاری مردم این خطه از میهن اسلامی‌مان انتخاباتی باشکوه و با حضور گسترده مردم در این استان برگزار شد.

حسن‌زاده ادامه داد: خوشبختانه استان کردستان در زمینه برگزاری انتخابات هیچ مشکلی نداشت و با همکاری نیروهای امنیتی و نظامی و مشارکت مردم انتخابات در شرایط مطلوب و در نهایت امنیت و آرامش برگزار شد.

وی بیان کرد: امنیت در سایه مشارکت مردم میسر است و این مهم موجب بر هم خوردن معادلات دشمن و نقشه‌های شوم آنها می‌شود.

وی اضافه کرد: انتخابات امسال در استان کردستان به دلیل برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری انتخاباتی سخت بود اما خوشبختانه با تعامل 22 هزار نفر از عوامل اجرایی استان این دوره از انتخابات نیز بدون مشکل برگزار شد.

معاون سیاسی استانداری و رئیس ستاد انتخابات استان کردستان گفت: با وجود وضعیت جوی استان و بارش شدید برف اما مشارکت مردم از ساعات هشت صبح تا 11 شب بدون هیچ مشکلی ادامه داشت.

حسن‌زاده در پایان سخنان خود افزود: در راستای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان کردستان 54 نفر به رقابت پرداختند و برای انتخابات خبرگان رهبری نیز هشت نفر نامزد شدند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول