اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه:

دشمن ذلت خود را در 12 اسفند مشاهده کرد / امروز ایران نقطه امید همه دنیاست

خبرگزاری فارس: جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی تنها به خودش تعلق ندارد بلکه مسیر انقلاب ما به یک نهضت جهانی تبدیل شده و سبب شکست و ذلت بیش از پیش دشمنان نظام است و در حماسه 12 اسفند دشمن ذلت خود را مشاهده کرد.

دشمن ذلت خود را در 12 اسفند مشاهده کرد / امروز ایران نقطه امید همه دنیاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی در دومین کنگره شهدای جامعه عشایری کشور در شهرستان قصرشیرین اظهار کرد: امروز مردم دیگر کشورها از جمله کشورهای اروپایی نیز جرأت پیدا کرده‌اند دربرابر ظلم و ستم حاکمان خود قیام کرده و بایستند و همه این بیداری‌ها نشأت گرفته از نشر فرهنگ غنی انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران به رهبری ولایت است.

وی افزود: هر کس در انقلاب اسلامی جان دهد، شهید است و همه ما بایستی تلاش کنیم راه شهدا را بر سه محور اسلامیت، اطاعت از ولایت و رهبری و داشتن بصیرت ادامه دهیم.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به نقش تأثیرگذار عشایر در دوران انقلاب و دفاع مقدس، ادامه داد: عشایر غیور و مرزدار ایران اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس با دستان خالی و بدون کمترین امکانات تنها با اتصال به خدا و بصیرت و تقوا توانستند پیروزی‌های بزرگی خلق و در انقلاب اسلامی نقش آفرینی کنند.

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خصوصیات عشایر اشاره کرد و گفت: عشایر همواره بصیر، هوشیار، شجاع، دشمن شناس، زمان شناس، وظیفه شناس و پایبند به وظیفه بوده‌اند و در دوران دفاع مقدس با بی‌آلایشی و صداقت و مردانگی خود رشادت‌های بزرگی خلق کردند و خط شکن بسیاری از جبهه‌های نبرد بودند.

وی افزود: تقدیم بیش از 10 هزار شهید،10 هزار جانباز و آزاده ایثارگر از سوی جامعه عشایری کشور سعادت و افتخار بزرگ و ماندگار این قشر عظیم است که همه باید قدرشناس این نعمت بزرگ و تلاشگران خستگی‌ناپذیر یعنی عشایر باشیم زیرا افتخار کشور به این است که مردم عشایر، روستاها و مناطق محروم که کمترین سهم را از این نظام برده‌اند با شور و شعور بالا در پای صندوق‌های رأی و عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی حضور یافته و در صحنه بوده‌اند و دشمن از این حضور با بصیرت هراس دارد زیرا بارها از حضور مردم در صحنه سیلی خورده است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی ملت ایران را ملتی حماسه ساز خواند و گفت: حماسه سازی مردم ایران اسلامی در روز 12 اسفند تکرار حماسه نهم دی و 12 فروردین بود و به برکت حضور مردم امروز ایران اسلامی تنها به خودش تعلق ندارد بلکه یک نهضت جهانی است که عامل ذلت بیش از پیش دشمنان در همه دنیاست.

وی برگزاری این کنگره را کاری شایسته و قابل توجه خواند که برای ارج گذاری به ایثارگری‌های عشایر گامی اساسی و مهم است.

انتهای پیام/ر10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول