اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

انتخابات 12 اسفند بیانگر پیوند ملت و رهبری بود/ رهبری تنها مرجع توانمند در بسیج مردم است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حضور پرشور، حماسی و گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی در انتخابات پیوند ناگسستنی ملت و رهبری را نمایش داد.

انتخابات 12 اسفند بیانگر پیوند ملت و رهبری بود/ رهبری تنها مرجع توانمند در بسیج مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمدنقی لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: این حضور حماسی عشق و علاقه عمیق و ارتباط نزدیک مردم با رهبر فرزانه انقلاب و همراهی و پیروی آنها از ولایت فقیه را کاملا نشان داد.

وی ادامه داد: ملت عزیز ایران اسلامی با این حرکت تاریخی خود هوشمندی رفتار سیاسی و ولایتمداری خود را بار دیگر برای جهانیان به اثبات رساندند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: حضور آگاهانه مردم در این دوره از انتخابات این واقعیت را روشن کرد که تنها مرجعی که در ایران توان بسیج اجتماعی رویدادهای سیاسی و در عین حال سرنوشت‌‌ساز را دارد رهبری انقلاب است.

لطفی تصریح کرد: جریان‌های فتنه و انحراف که ادعا می‌کردند می‌توانند موج‌آفرینی کنند و همواره بر این ادعا بودند که توان بسیج عمومی را داشته اما در این انتخابات امکان تاثیرگذاری در افکار و اندیشه‌های مردم از آنها سلب شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جریان انحرافی و فتنه‌گران 88 مدعی بودند که اساسا کل حوادث اجتماعی نظام ریشه در عملکرد احزاب و شخصیت‌ها دارد و آنها هستند که می‌توانند تحولات اجتماعی و سیاسی را به نفع یا ضرر نظام به وجود آورند.

وی ادامه داد: اما این انتخابات مشخص کرد که هر دو جریان در تحلیل و گمانه‌زنی خود دچار خطایی فاحش بوده در حالی که اصلاح‌طلبان از صحنه انتخابات کنار گرفته بود و با هماهنگی دشمنان بر عدم حضور مردم تاکید داشتند تنها کسی که توانست مردم را برای حضور در انتخابات بسیج کند رهبری عزیز بود.

امام جمعه ایلام  اضافه کرد: اما پیام راهبردی انتخابات به دشمنان به ویژه آمریکا، اتحادیه اروپا، رژیم نامشروع صهیونیستی، دشمنان ضد انقلاب و ... این بود که تهدید، تحریم و اعمال فشار بی‌تاثیر بوده و قطعا تهدیدات و مجازا‌ت‌های جدید هم هیچ تاثیری در اراده ملت ایران ندارد.

لطفی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی راه عزت و سرافرازی خود را یافته است، استقلال و آزادی را تجربه کرده و آمادگی آن را دارد که برای حفظ نظام اسلامی سنگین‌ترین هزینه‌ها را تحمل کند. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: هر فرد و جریانی که بخواهد از این شعار فاصله بگیرد و یا آن را تحت شعاع قرار دهد کنار می‌رود، پس باید برای حفظ استقلال و پافشاری بر آرمان‌ها در مقابل سخت‌ترین فشارهای خارجی مانند تحریم اقتصادی و تهدید نظامی مقاومت و پایداری از خود نشان داد تا دشمن را وادار به عقب‌نشینی کرد.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: کمک‌های مالی به افراد مستمند از نگاه معارف دینی اقدامی ارزشمند و از مصادیق بارز احسان است.

وی هچنین به 22 اسفند سالروز تاسیس بنیاد شهید توسط امام راحل اشاره کرد و گفت: بنیاد شهید در سال 1358 به فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: قطعا ملت بزرگ ایران اسلامی قدردان شهیدان و خانواده معظم آنان هستند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول