اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد انتخابات جبهه پایداری خراسان‌رضوی:

12 اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب افزود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد انتخابات جبهه پایداری خراسان‌رضوی گفت: 12 اسفند و حضور پرشور مردم برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب اسلامی ایران افزود.

12 اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ انقلاب افزود

مهدی ناصحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: حضور گسترده مردم تحلیلگران داخلی و خارجی را مبهوت کرد.

مسئول ستاد انتخابات جبهه پایداری خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌هایی تبلیغاتی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و هم‌چنین سرد بودن نسبی فضای تبلیغاتی، مردم حضوری خیره‌کننده داشتند.

ناصحی ادامه داد: انتخابات 12 اسفند یک اتفاق بسیار میمون و مبارک بود و به شخصه شاهد صف‌های طویل مردم در بسیاری از حوزه‌های رأی‌گیری در سطح شهر مشهد بودم و از این بابت تمام ایرانیان احساس غرور می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور پرشکوه مردمی، برگ زرینی دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی ایران اضافه کرد و مردم ایران یک بار دیگر نشان دادند که همواره به فرمایشات رهبر خود لبیک می‌گویند.

مسئول ستاد انتخابات جبهه پایداری خراسان‌رضوی با اشاره به راهأیابی کاندیداهای جبهه پایداری به بهارستان نهم در حوزه انتخابیه مشهد و کلات، تاکید کرد: به فضل الهی مردم به خادمان خود اعتماد کردند و این مسئله قطعاً مسئولیت نمایندگان منتخب را بیشتر می‌کند و باید تمام توان خود را برای خدمت‌رسانی بسیج کنند.

ناصحی گفت: مهم‌ترین شاخصه نمایندگان راه‌ یافته به بهارستان نهم ولایت‌مداری آنهاست و باید این امر را در عمل و در دوران فعالیت خود در مجلس نهم اثبات کنند و از این طریق پاسخ اعتماد مردم را بدهند.

وی افزود: جبهه پایداری و اعضای آن از همان آغاز فعالیت خود برای انتخابات مجلس نهم، میثاق‌نامه‌ای را امضاء کرده‌اند که مهم‌ترین مؤلفه آن ولایت‌مداری است و باید تا پایان بر این عهد خود پایبند بمانیم. 

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول