اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت گرفت

پلمپ 115 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه گفت: در سال جاری تاکنون 115 واحد صنفی متخلف در شهرستان کهگیلویه پلمب شده‌اند.

پلمپ 115 واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: در طول سال‌ جاری 76 هزار و 126 مورد تعداد کل بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان مجمع امور صنفی این شهرستان انجام پذیرفت.

رئیس امور صنفی شهرستان کهگیلویه با بیان این‌که تعداد کل تخلفات کشف شده یک‌هزار و 322 مورد بود، افزود: 666 مورد از تخلفات کشف شده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

اخوان با اشاره به اینکه 11 هزار و 314 مورد گزارش مردمی به بازرسان امور صنفی گزارش داده شد، تصریح کرد: از مجموع تعداد کل شکایات مردمی 10 هزار و 572 مورد گزارش تلفنی، 662 مورد حضوری و 80 مورد نیز کتبی بود.

وی اضافه کرد: 25 هزار و 311 مورد تعداد اخطاریه‌های صنفی و غیره صنفی بود.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: ارزش ریالی تخلفات کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال بود.

اخوان ابراز داشت: در 11 ماه گذشته 115 واحد صنفی متخلف در شهرستان کهگیلویه پلمب شدند.

وی با توجه به حساسیت بازار در ایام نوروز تصریح کرد: از مردم شهرستان کهگیلویه انتظار داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف بلافاصله گزارش دهند تا بازرسان ما وارد عمل شده و سودجویان حاشیه امنی برای بر هم زدن تعادل بازار نداشته باشند.

رئیس مجمع امور صنفی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه هر فرد باید به عنوان بازرس عمل کند و کوچک‌ترین تخلف را گزارش دهد، اضافه کرد: شماره تلفن 124 آمادگی دریافت گزارشات مردمی را در هر زمان دارد.

اخوان ابراز امیدواری کرد تا با همکاری خوب بین مردم و بازرسان صنفی شاهد کمترین تخلف در این ایام و در بازار کهگیلویه باشیم.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول