اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن ماه در زنجان صورت گرفت

جریمه 10 میلیاردی برای اصناف متخلف / 1084 بازرسی از واحدهای صنفی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: در طول ماه بهمن یک هزار و 84 مورد بازرسی از واحدهای فعال در استان زنجان صورت گرفته است و بیش از 10 میلیارد ریال جریمه نقدی برای متخلفان معین شده است.

جریمه 10 میلیاردی برای اصناف متخلف / 1084 بازرسی از واحدهای صنفی

حسین نجف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: بازدید از واحدهای تولیدی و خدماتی در ایام سال یکی از مهم‌ترین وظایف تعزیرات بوده و از آغاز سال جاری در این زمینه بازدیدهای بسیاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشدید بازرسی از آغاز بهمن ماه سال جاری اضافه کرد: از اول بهمن 655 فقره پرونده تخلفاتی توسط مسئولان تعزیرات مورد بررسی قرار گرفته است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان تصریح کرد: از مجموع پرونده‌های ارجاعی به اداره کل تعزیرات زنجان 295 فقره پرونده تشکیل شده است.

وی اذعان داشت: از مجموع پرونده‌هایی که از آغاز بهمن ماه به تعزیرات ارجاع داده شده 525 فقره پرونده در زمینه کالا و خدمات بوده است.

نجف‌زاده تصریح کرد: از آغاز بهمن ماه سال جاری مبلغ 10 میلیارد و 485 میلیون و 776 هزار و 551 ریال جریمه نقدی برای متخلفان پرونده‌های ارجاع داده شده به تعزیرات معین شده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان تعزیرات به منظور برخورد جدی‌تر با متخلفان میزان بازرسی‌های خود از واحدهای تولیدی و خدماتی فعال در استان را افزایش داده و حتی پس از پایان زمان کاری در وقت اداری اقدام به بازرسی از واحدهای فعال در استان می‌کنند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان همچنین با اشاره به توقیف 57 کارتن ماهی غیر بهداشتی توسط شعبه ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی استان زنجان خبر داد و گفت: این ماهی‌ها غیر بهداشتی بوده و فرد متخلف اقدام به پخش این ماهی‌ها در طول استان می‌کرده که با هوشیاری مسئولان تعزیرات کشف و از این کار جلوگیری شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل اکیپ سیار به منظور بازرسی از آرایشگاه‌های زنانه خبر داد و گفت: با تشکیل این اکیپ از هفت واحد آرایشگاه زنانه در استان زنجان بازرسی شده و در این راستا با پنج واحد متخلف نیز برخورد قانونی صورت گرفته است.

نجف‌زاده تصریح کرد: آرایشگاه‌های متخلف تخلفاتی از قبیل عدم رعایت بهداشت محیط، گران‌فروشی، افزایش قیمت خود سرانه و عدم درج قیمت را انجام می‌داده‌اند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول