اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

با متخلفان واحدهای صنفی لرستان برخورد می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: در روزهای پایانی سال به منظور تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان با متخلفان واحدهای صنفی و غیرصنفی این استان به شدت برخورد می‌شود.

با متخلفان واحدهای صنفی لرستان برخورد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی لرستان، داریوش جودکی در نشست با بازرسان مجمع امور صنفی و ماموران بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: در این ایام پایانی سال و در کوران تبلیغات انتخاباتی و هجمه‌های عوامل استکباری به واسطه اعمال تحریم‌ها نباید نظارت‌ها کم‌رنگ شود.

وی اظهار داشت: باید به همین منظور از سواستفاده برخی افراد فرصت طلب برای تعدی در حقوق مصرف کنندگان جلوگیری کرد تا زمینه نارضایتی و ناامیدی مردم استان فراهم نشود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عدم درج قیمت را کلید همه تخلفات صنفی عنوان کرد و از بازرسان تقاضا کرد با فروشندگان و عرضه کنندگان کالا و خدمات که از نصب برچسب قیمت امتناع می‌کنند، مماشات نکرده و مطابق قانون برخورد کنند.

جودکی افزود: بازرسان با انواع تخلفات از جمله احتکار، گرانفروشی، قاچاق کالا و عرضه کالاهای بهداشتی و آرایشی و غیراستاندارد و قاچاق و دیگر تخلفات صنفی به شدت برخورد می‌کند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول