اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه‌اشرفیه خبر داد

تخلف 172 واحد صنفی آستانه‌ اشرفیه

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت آستانه ‌اشرفیه از تخلف 172 واحد صنفی این شهرستان در بازرسی‌های به عمل آمده خبر داد.

تخلف 172 واحد صنفی آستانه‌ اشرفیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه ‌اشرفیه، عزیز پرسری عصر امروز در جلسه صنعت، معدن و تجارت این شهرستان اظهار داشت: 10 ماهه نخست امسال تعداد 651 مورد گزارش تخلفات مردمی به سامانه 124 ستاد خبری شهرستان آستانه ‌اشرفیه اعلام شده است.

وی افزود: طبق بازرسی‌های به عمل آمده، 172 مورد تخلف شناسایی شد و متخلفان با تشکیل پرونده‌هایی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

این مسئول از جذب 32 ناظر افتخاری در آستانه‌اشرفیه خبر داد و بیان کرد: این بازرسان در کنار دیگر بازرسان سازمان صنعت و معدن و تجارت و مجمع امور صنفی شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها، تصریح کرد: بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و تولیدی شهرستان با شدت بیشتری در ایام باقیمانده از سال انجام می‌شود.

پرسری خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق سامانه 124 ستاد خبری این اداره مراتب را اعلام کنند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان آستانه‌اشرفیه نیز در این جلسه از عضویت 220 نفر از اقشار مختلف مردم این شهرستان در انجمن مذکور خبر داد.

ستار بابایی افزود: فعالیت رسمی این انجمن از نیمه نخست امسال و با برگزاری انتخابات هیئت مدیره آغاز شده است.

وی برگزاری جلسه هیئت مدیره انجمن حضور در چهار جلسه کمیسیون نظارت شهرستان و نیز شرکت نمایندگان انجمن در دیگر جلسات مربوط با موضوع فعالیت آن را از مهم‌ترین اقدام‌های صورت گرفته در سال جاری ذکر کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: با هماهنگی و همکاری دبیر انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شهرستان، نشریه‌ای منتشر شده که در نظر است انتشار آن به صورت مناسب و مستمر تداوم یابد.

وی افزود: اعضای این انجمن با هدف آشنایی هرچه بیشتر با نحوه فعالیت، اختیارات و وظایف خود در دوره‌های آموزشی مربوطه در استان مشارکت فعال داشته‌اند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول