اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 300 نفر از اندیشمندان انجام شد

برگزاری نخستین همایش بررسی آسیب‏های اجتماعی در دامغان

خبرگزاری فارس: نخستین همایش استانی بررسی آسیب‏های اجتماعی و فرهنگی با رویکردهای علوم اجتماعی، روان‌شناسی و حقوق برگزار شد.

برگزاری نخستین همایش بررسی آسیب‏های اجتماعی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، این همایش صبح امروز با حضور 300 نفر از اندیشمندان، اساتید، پژوهشگران و دانشجویان در سالن اجتماعات منوچهری دامغانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد.

دبیر نخستین همایش استانی بررسی آسیب‏های اجتماعی و فرهنگی در این‌باره گفت: این همایش با هدف بررسی مسائل حقوقی، آسیب‏های اجتماعی، مواد مخدر، اعتیاد جوانان، دلایل اعتیاد و چگونگی به وجود آمدن آسیب‏های اجتماعی در جامعه برگزار شد.

علی پریمی افزود: برای برگزاری این همایش، 54 مقاله و11 پوستر به دبیرخانه همایش ارسال شد که با بررسی هیئت داوران، شش مقاله و همه 11 پوستر به عنوان مقالات و پوسترهای برتر انتخاب شد.

وی گفت: این همایش از سوی ستاد فرماندهی انتظامی استان سمنان، دفتر تحقیقات کاربردی، اداره‌کل بهزیستی استان سمنان، فرمانداری، دانشگاه پیام‌نور و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان برگزار شد.

به گزارش فارس، در این همایش سخنرانان در زمینه بررسی اپیدمیولوژیکی اثرات مواد مخدر سنتی و نوین در فعالیت‏های جنسی و ...، نوع‏شناسی رفتار سازمانی در حوزه آسیب‏های سازمان و جامعه، بررسی میزان اثربخشی معنادرمانی گروهی در تغییر نگرش دانش‏آموزان نسبت به مواد مخدر، خودکشی، نظریه‏ها، عوامل و تدابیر پیشگیرانه، بررسی میزان گرایش به خرده فرهنگ‏های بیگانه و عوامل اجتماعی مؤثر بر آن و آسیب‏شناسی زمینه‏ها و پدیده‏های اجتماعی مهریه در نظام حقوقی ایران به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

در پایان، از نفرات برتر ارائه کننده مقالات و پوستر با اهدای تندیس و لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول