اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر تربیت بدنی سازمان سما:

ساخت هر مجموعه ورزشی رفع تهدید اعتیاد است

خبرگزاری فارس: مدیر تربیت بدنی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی ساخت هر مجموعه ورزشی را رفع تهدید اعتیاد برای اقشار مختلف جامعه خواند.

ساخت هر مجموعه ورزشی رفع تهدید اعتیاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران عباس شیرعلی‏پور ظهر امروز میان جمعی از اساتید، دانشجویان و ورزشکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن در سالن اجتماعات دانشکده سما اظهار کرد: ورزش نقشی محوری در جامعه بر عهده دارد.

وی ادامه داد: ورزش باید به‌عنوان فرهنگی همه‏گیر در میان اقشار مختلف جامعه نهادینه شده و دانشگاه می‏تواند به این هدف بزرگ کمک شایانی کند.

شیرعلی‏پور با اشاره به نقش ورزش در نشاط و شادابی افزود: ورزش در مسائل روحی و روانی زندگی و افزایش میانگین سنی جامعه تاثیر بسزایی دارد.

مدیر تربیت بدنی سازمان سمای دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: به شرط آنکه ورزش جزو برنامه‏های روزانه زندگی همگان قرار گیرد، به سلامت جامعه کمک شایانی خواهد شد.

وی ادامه داد: در هر جا که یک مجموعه ورزشی احداث می‏شود، همه در‏ها به روی اعتیاد و انحرافات اجتماعی در آن منطقه بسته خواهد شد.

به گزارش فارس اجرای برنامه‏های هنری و انجام حرکات ورزشی رزمی توسط نونهالان تیم تکواندوی شهر رودهن به سرپرستی رشید امیران، کارمند دانشکده سما و رئیس هیئت تکواندوی رودهن و تقدیم لوح تقدیر به ورزشکاران و قهرمانان این واحد دانشگاهی را می‏توان از دیگر برنامه‏های جنبی این همایش برشمرد.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول