اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

شیوع اعتیاد و مواد مخدر در بوشهر پرخطر نیست

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان بوشهر گفت: بر اساس گزارش اعلام شد شیوع اعتیاد و مواد مخدر در بوشهر پرخطر نیست اما بیشتر شیوه مصرف در بوشهر سنتی گزارش شده است.

شیوع اعتیاد و مواد مخدر در بوشهر پرخطر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر رضا محمدی‌یگانه دوشنبه شب در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: هیئت بازرسی اعزامی اواخر آذرماه به بوشهر سفر کرده و فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در بوشهر را بررسی کردند.

وی افزود: گزارش هیئت بازرسی در دو محور مربوط به استان بوشهر و بخش عسلویه برای ما ارسال شد.

محمدی‌یگانه خاطر نشان کرد: پس از بازرسی فعالیت‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور، فعالیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر خوب و مثبت ارزیابی شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: قدردانی از استاندار بوشهر به خاطر برگزاری جلسات منظم شورای هماهنگی، گله‌مندی از برخی فرمانداران به خاطر اینکه اهتمام جدی به برگزاری جلسات نداشتند از محورهای گزارش هیئت اعزامی از شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر به بوشهر است.

محمدی یگانه ادامه داد: بر اساس این گزارش اعلام شده که شیوع اعتیاد و مواد مخدر در بوشهر پرخطر نیست اما بیشتر شیوه مصرف در بوشهر سنتی گزارش شده است.

وی بیان کرد: همچنین بر اساس گزارش بازرسان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شیب ملایم مصرف مواد مخدر در استان بوشهر به سمت مواد مخدر صنعتی است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با توجه به این موضوع اگر به جلوگیری از مصرف مواد مخدر صنعتی توجه نشود یک مشکل اساسی در استان بوشهر ایجاد می‌شود.

محمدی یگانه تاکید کرد: حضور بخش بهداشت و درمان استان بوشهر در جلسات شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برای بررسی موضوعات مختلف مبارزه با مواد مخدر و درمان معتادان یک ضرورت است.

وی افزود: مشاهدات هیئت بازرسی در شهر برازجان، نشان می‌دهد که در این شهر مناطق پرخطر در موضوع مواد مخدر وجود دارد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: در مجموع تیم بازرسی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کشور، فعالیت شورای هماهنگی شورای مبارزه با مود مخدر بوشهر را خوب ارزیابی کردند.

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول