اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت

مکان نمایشگاهی رشت پاسخگوی نیاز مردم نیست

خبرگزاری فارس: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در رشت پاسخگوی نیاز مردم مراجعه‌کننده نیست و این از خواسته مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان است.

مکان نمایشگاهی رشت پاسخگوی نیاز مردم نیست

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 17 تا 27 اسفند جاری به مدت 10 روز در این شهر گشایش یافت و تعداد بسیار زیادی مراجعه‌کننده داشت که می‌خواستند نیازهای خود را از طریق این نمایشگاه تهیه کنند.

به دلیل استقبال زیاد مردم محوطه نمایشگاه که به عنوان پارکینگ از آن استفاده می‌شد مملو از خودرو بود به طوری که درب ورودی نمایشگاه به روی افراد مراجعه‌کننده بسته شد و مردم نمی‌توانستند خودروی خود را وارد محوطه نمایشگاه کنند و صف‌های طولانی و دو ردیف از خودروهای مراجعان در اطراف خیابان منتهی به نمایشگاه تشکیل شد و تعدادی نیز مکانی برای پارک خودرو نداشتند و در صف انتظار می‌کشیدند که درب نمایشگاه باز شود و بتوانند به داخل محوطه آن بروند.

نبود یک نمایشگاه دایمی و در شأن مردم این استان به ویژه در رشت یکی از مهم‌ترین معضلات و کمبودهای اساسی گیلان است و مسئولان قبلی استان یکی پس از دیگری هر بار قول احداث یک نمایشگاه را دادند اما هیچ‌کدام از این قول‌ها عملی نشد و بالاجبار از سیلوی کارخانه تعطیل شده فرش گیلان در 5 کیلومتری جاده رشت‌ به تهران به عنوان نمایشگاه استفاده شد که شأن مردم این استان بیش از اینهاست.

با نزدیک شدن به ایام پایانی سال 90 و برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا مردم برای تامین نیازهای خود استقبال زیادی از آن کردند و با توجه به اینکه هنوز فرصت برای برپایی نمایشگاه وجود دارد، اما این استقبال همچنان زیاد است و نمایشگاه پاسخگوی نیاز مردم نیست.

یکی از غرفه‌داران مواد غذایی مستقر در نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از استقبال مردم ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: استقبال بسیار خوب است اما این نمایشگاه گنجایش این همه مردم را ندارد.

وی افزود: گیلان فاقد یک نمایشگاه مناسب است و اگر چنین نمایشگاهی ایجاد شود موجب رونق استان می‌شود.

غرفه‌دار دیگری نیز استقبال مردم را راضی‌کننده خواند و گفت: فضای نمایشگاه برای پذیرایی تعداد زیادی از مردم کافی نیست و محوطه نمایشگاه نمی‌تواند پارکینگ مناسبی برای خودروی مراجعه‌کنندگان باشد.

وی، ادامه داد: با توجه به اینکه بنده در این نمایشگاه غرفه‌دار هستم اما به دلیل کمبود پارکینگ و شلوغی حدود 20 دقیقه در صف پارکینگ ایستادم و مجبور شدم با کارت غرفه‌داری از درب خروجی نمایشگاه وارد شوم و این امر نشان می‌دهد که کمبود نمایشگاه در گیلان کاملا محسوس است و مسئولان باید به فکر ایجاد نمایشگاه دایمی و مناسب در این استان باشند.

برخی از مراجعه‌کنندگان نیز در گفت‌وگو با فارس از نبود فضای پارکینگ مناسب در نمایشگاه گله‌مند بودند و اظهار داشتند: دوری مسافت نمایشگاه از شهر یک مشکل دیگر است و امروز که فرصت این را پیدا کردیم به نمایشگاه برای خرید شب عید بیاییم نمی‌توانیم خودروی خود را در مکان مناسب پارک کنیم.

مردم و غرفه‌داران از مسئولان تقاضا دارند که به فکر ساخت یک مکان نمایشگاهی مناسب در استان باشند.

انتهای پیام/خ۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول