اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:

نمایشگاه بهاره گچساران 250 غرفه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: نمایشگاه بهاره گچساران با 250 غرفه متنوع، کالاهای مورد نیاز شهروندان را عرضه می‌کند.

نمایشگاه بهاره گچساران 250 غرفه دارد

رضا شریفی شامگاه امروز در حاشیه افتتاح نمایشگاه بهاره گچساران در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در ایام پایانی هر سال افزایش حجم تقاضای عمومی شهروندان برای خرید برخی از کالاهای مورد نیاز در سطح بازار سبب کندی جریان عرضه و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها می‌شود.

* تشدید نظارت‌ها سبب تعدیل قیمت‌ها می‌شود

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها برنامه‌های متنوعی را در دستور کار دارد.

شریفی تشدید فعالیت‌های بازرسی به منظور نظارت و کنترل قیمت‌ها و برخورد با متخلفان اقتصادی را یکی از راهکارهای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها دانست.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌‌های بهاره و پائیزه از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای تنظیم و تعدیل قیمت‌ها است.

شریفی تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها با هدف تقویت جریان عرضه، ایجاد فضای رقابت و دسترسی بهتر و آسان‌تر شهروندان به کالاهای مورد نیاز با قیمت مناسب‌تر صورت می‌گیرد.

وی حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، جلوگیری از احتکار و مخفی کردن اجناس و نیز ایجاد رقابت میان فروشندگان را از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه بهاره گچساران مطرح کرد.

این مقام مسئول در بازرگانی گچساران جلوگیری از افزایش بی‌رویه و غیر منطقی قیمت کالاها را از دیگر مزایای برگزاری نمایشگاه بهاره عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه در قالب بیش از 250 غرفه متنوع افتتاح شده است.

شریفی غرفه‌های کیف و کفش، آجیل، خشکبار، تنقلات و مواد غذایی، مواد پروتئینی، پوشاک و سایر نیازمندی‌های مورد نیاز مردم در ایام نوروز را از مهم‌ترین غرفه‌های موجود در این نمایشگاه عنوان کرد.

* تخفیف 10 تا 20 درصدی در نمایشگاه بهاره گچساران به نسبت بازار

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران نرخ اجناس نمایشگاه بهاره گچساران را 10 تا 20 درصد پایین‌تر از نرخ متعارف بازار گچساران عنوان کرد و بیان داشت: در این نمایشگاه برنج، میوه، گوشت مرغ و ماهی، گوشت منجمد قرمز با قیمت مصوب دولتی توزیع می‌شود.

شریفی ضمن انتقاد از عدم اختصاص مکانی دائمی برای برپایی نمایشگاه‌های مختلف در گچساران یادآور شد: نبود مکان و فضای مناسب، مسئولان برگزار کننده نمایشگاه در این شهرستان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

به گزارش فارس نمایشگاه بهاره گچساران با بیش از 250 غرفه از 17 اسفند تا 27 اسفند به مدت 10 روز جنب استادیوم تختی این شهرستان به کار خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول