اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نمایشگاه بهاره ملایر آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر گفت: امروز نمایشگاه بهاره در ملایر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه بهاره ملایر آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، سیدعلی هاشمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ملایر اظهار داشت: در راستای تأمین مایحتاج مردم طبق روال سال‌های گذشته نمایشگاه بهاره از امروز افتتاح شد.

وی از فعالیت حدود 100 غرفه در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این غرفه‌ها شامل مواد غذایی و پروتئینی، گوشت مرغ و ماهی و گوشت قرمز و برنج به نرخ مصوب، آجیل و شیرینی، پوشاک و مایحتاج ضروری مردم و... است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌های تعاونی و شرکت‌های پخش مواد غذایی و سایر صنوف برگزار می‌شود و قیمت‌ها در آن با قیمت روز در بازار 10 تا 15 درصد تخفیف دارد.

وی ابراز داشت: این نمایشگاه با همکاری اداره صنعت، معدن و تجارت، اصناف، بهداشت، تعزیرات، نیروی انتظامی و اداره جوانان و ورزش برگزار می‌شود و تا شب عید برای بازدید و خرید مردم ادامه دارد.

هاشمی گفت: طرح نظارت توسط اکیپ‌های بازرسی همه روزه در این نمایشگاه برقرار است و با هر نوع تخلف برخورد می‌شود.

وی در ادامه از تشکیل انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کننده در شهرستان‌ها خبر داد و گفت: این انجمن غیر دولتی، وظیفه پیگیری تخلفات و مشکلات مصرف‌کنندگان را در دستور کار دارد و امسال در نمایشگاه از حقوق مصرف‌کنندگان حمایت خواهد کرد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ملایر در ادامه از توزیع میوه شب عید امسال شامل سیب و پرتقال به میزان سهمیه شهرستان در محل‌های مختلف شهر برای توزیع بین مردم خبر داد و گفت: قیمت نیز طبق مصوبه تنظیم بازار خواهد بود. 

 وی از تشدید بازرسی‌ها در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز توسط این اداره در ملایر خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت نوروزی توسط اکیپ‌های این اداره و تعزیرات از اول اسفند ماه آغاز و تا 15 فروردین ماه سال جدید در سراسر شهرستان ادامه دارد و مردم می‌توانند موارد تخلف را به 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/و۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول