اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتحادیه تولید کنندگان کفش اصفهان خبر داد

حضور 25 غرفه فروش کفش در نمایشگاه بهاره

خبرگزاری فارس: رئیس اتحادیه تولید کنندگان کفش اصفهان گفت: تعداد 25 غرفه کفش از واحدهای تولیدی در نمایشگاه بهاره سال جاری شرکت دارند که کفش‌های خود را به نرخ تولیدی به همشهریان به فروش می‌رسانند.

حضور 25 غرفه فروش کفش در نمایشگاه بهاره

سیدمحمد نایب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت تولید کفش در استان اصفهان بیان داشت: در حال حاضر وضعیت تولید کنندگان اصفهانی مطلوب بوده و حدود 30 درصد بازار کفش اصفهان را پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: نیاز بازار کفش اصفهان نیز از شهرهای تهران و تبریز برطرف می‌شود.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان کفش اصفهان از عدم جلوگیری قاچاق کفش به کشور سخن گفت و ادامه داد: در حال حاضر ورود کفش به صورت قاچاق به کشور هنوز ادامه داشته و در بازار به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به فرهنگ‌سازی صحیح در زمینه عدم استفاده از کفش‌های ساخت کشورهای دیگر اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هایی که اتحادیه با مسئولان دانشگاهیان و پزشکان انجام شد، هم‌اکنون مردم ما متوجه شده‌اند که کفش‌های خارجی برای سلامتی آنها مضر بوده و دیگر استقبالی از آنها نمی‌کنند.

نایب‌پور گفت: برخی از کفش‌های وارداتی به دلیل به وجود آوردن بیماری‌های پوستی، مردم را به عدم استفاده از آنها تشویق کرده و به کفش‌های ساخت تولید کشورمان رو آورده است.

وی گفت: برخی از مردم به دلیل قیمت پایین و ظاهر زیبای کفش‌های خارجی به صحبت‌های مسئولان توجه نکرده و این کفش‌ها را خریداری می‌کنند.

رئیس اتحادیه تولید کنندگان کفش اصفهان با اشاره به قیمت کفش به مناسبت ایام عید نوروز تصریح کرد: از ماه آبان، ما افزایش قیمت کفش را به میزان 20 درصد در بازار داشته‌ایم.

وی از چگونگی نظارت‌‌ها بر بازار کفش ایام عید سخن گفت و ادامه داد: نظارت بر قیمت‌ کفش از طریق اتحادیه، اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صورت می‌گیرد.

نایب‌پور افزود: تخلفات در این مدت بسیار کم بوده و تنها دو تا سه مورد تخلف در این روزها از سوی واحدهای عرضه کفش داشته‌ایم.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در روزهای آینده بیان داشت: تعداد 25 غرفه کفش از واحدهای تولیدی در نمایشگاه بهاره سال جاری شرکت دارند که کفش‌های خود را به نرخ تولیدی به همشهریان به فروش می‌رسانند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول