اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بازدید روزانه 100 هزار نفر

نمایشگاه بهاره مشهد بزرگ‌ترین نمایشگاه بهاره کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه بهاره مشهد مقدس، بزرگ‌ترین نمایشگاه از نظر تجمع واحدهای توزیع کالای نمایشگاهی در کشور است.

نمایشگاه بهاره مشهد بزرگ‌ترین نمایشگاه بهاره کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی، علی صفرزاده با پیش‌بینی بازدید روزانه 100 هزار نفر از دومین نمایشگاه بهاره امسال اظهار داشت: در این نمایشگاه که با بیش از هزار و 250 غرفه با 12 هزار مترمربع در حال برگزاری است بالغ بر 5 هزار قلم کالا توسط تولید کنندگان و توزیع‌ کنندگان در فضایی رقابتی با کیفیت مناسب، قیمت کارشناسی و به طور متوسط حداقل 15 درصد کمتر از قیمت عرف بازار عرضه می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌رضوی با بیان اینکه ایجاد بازار الگویی و امکان افزایش قدرت انتخاب در خرید مصرف‌ کنندگان و حمایت از بخش تولید با رویکرد استانی، از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه بهاره است، افزود: فراهم آوردن امنیت بهتر روانی در تأمین و خرید کالا و ایجاد اعتماد عمومی به بازار، توسعه مناسبات تجاری و بازرگانی از طریق مبادله اطلاعات و استفاده از پول الکترونیکی، حذف دیدگاه صِرف اقتصادی در برگزاری نمایشگاه‌ها و بسط شور و شعف در خریدهای مردمی از طریق ایجاد محیطی امن و مطمئن و ایجاد حلقه‌های خودکنترلی با فعال‌سازی بازرسی اصناف از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

صفرزاده تصریح کرد: از جمله ویژگی‌های نمایشگاه بهاره می‌توان به استفاده از متصدیان و صاحبان غرف دارای پروانه کسب صنفی یا پروانه بهره‌‌برداری تولیدی، عرضه کالاهای تولید داخل و منع عرضه اقلام وارداتی بدون کیفیت و منع تبلیغ‌سوء اقلام ضد فرهنگی و استفاده از کالاهای شناسنامه‌دار با تأکید بر آموزش نحوه استفاده از کالاهای ضمانت‌دار و دارای خدمات پس از فروش اشاره کرد.

وی با اشاره به افزایش تقاضای برخی از کالاها در ایام پایانی سال افزود: با توجه به این امر، انواع مواد غذایی از جمله مواد پروتئینی، لبنیات و صنایع تبدیلی، آجیل و خشکبار، سوغات و شیرینی، کیف و کفش، پوشاک، شوینده‌ها و لوازم بهداشتی، لوازم خانگی و کادویی و سایر کالاها در نمایشگاه بهاره عرضه می‌گردد.

صفرزاده اظهار داشت: در این نمایشگاه در راستای کاهش هزینه‌های توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار، 4 غرفه رایگان در اختیار شرکت غله و خدمات بازرگانی، شرکت تعاونی مرزنشینان و شرکت پشتیبانی امور دام برای توزیع روغن‌نباتی، شکر بسته‌بندی، برنج اروگوئه، برنج تایلندی، مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و گوشت گرم گوساله بسته‌بندی شده با قیمت‌های مدیریت شده قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین به منظور ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، 3 غرفه رایگان در اختیار واحدهای تولیدی این محصولات قرار گرفته است.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول