اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دقایقی پیش صورت گرفت

کمک 7 میلیون تومانی استاندار اصفهان به جشن نیکوکاری

خبرگزاری فارس: استاندار اصفهان با حضور در پایگاه جشن نیکوکاری، تعهد کرد مبلغ 7 میلیون تومان به جشن نیکوکاری سال 91 اهداء کند.

کمک 7 میلیون تومانی استاندار اصفهان به جشن نیکوکاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا ذاکراصفهانی ظهر امروز با حضور در پایگاه‌های مرکزی مستقر جشن نیکوکاری اصفهان، با بیان اینکه کمیته امداد شرایطی را برای خودکفایی افراد زیر پوشش فراهم کرده است، اظهار داشت: اختصاص مبلغ نقدی برای افراد بی‌بضاعت چندان مهم نیست و مهم نهادینه کردن فرهنگ متعالی و دینی بین بدنه اجتماعی با بیشترین تأثیر انسانی است.

وی با بیان اینکه همواره افراد خیّری در اصفهان یاری‌گر محرومان و نیازمندان هستند، افزود: علاوه بر کمیته امداد امام خمینی(ره) که به نیازمندان کمک فراوانی می‌کند، جمعیت زیادی از خیّران در بخش‌های مختلف از جمله آموزش، امور دانشگاهی، مسکن، بهداشت و درمان نیز فعال هستند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: پاسداشت چنین روزهایی به عنوان جشن و نیکوکاری بیشتر حالت نمادین دارد تا مردم با نگاه ویژه‌تری به امر نیکی کردن و دست‌گیری از افراد مستمند توجه کنند.

وی هدف کمیته امداد امام خمینی(ره) را جمع‌آوری کمک و درخواست دائم صدقات به عنوان یک بخش که تنها پاسخ‌گوی بخشی از بدنه اجتماعی باشد، نیست بلکه هدفش در راستای کار‌آفرینی و خودکفایی خانواده‌های بی‌بضاعت است.

ذاکراصفهانی به میزان اشتغال‌زایی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان اشاره کرد و افزود: این نهاد در سال جاری بیش از تعهد خود برای افراد زیر پوشش اشتغال ایجاد کرده است تا افراد فقط مستمری‌بگیر نبوده و به استقلال برسند.

وی تأکید کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) باید به سمتی حرکت کند که در آینده فقط افراد از کار افتاده‌ای که توانایی کار کردن ندارند را زیر پوشش خود داشته باشد.

استاندار اصفهان در مورد کمک مالی خود به جشن نیکوکاری اشاره کرد و بیان داشت: مبلغ 7 میلیون تومان به صورت غیر نقدی و با درخواست اقلام مورد نیاز از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره) اصفهان را به جشن نیکوکاری 91 اختصاص دادیم.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول