اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی:

سرعت‌گاه‌ها سبب کاهش 80 درصدی تصادفات شده است

خبرگزاری فارس: پلیس راهنمایی و رانندگی مرکز استان آذربایجان غربی گفت: سرعت‌گاه‌ها 80 درصد عامل کاهش میزان تصادفات درون شهری هستند.

سرعت‌گاه‌ها سبب کاهش 80 درصدی تصادفات شده است

 منصور ملازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: براساس بررسی‌های انجام گرفته علت کاهش تصادفات به ویژه تصادفات فوتی درون شهری سرعت‌گاه‌ها هستند که متاسفانه به این امر در ارومیه توجه خاصی نشده است.

وی با اشاره به اقدامات انجام گرفته در راستای ایجاد شهری مناسب برای کاهش ترافیک، تصریح کرد: در نصب پل‌های عابر پیاده در ارومیه کوتاهی شده است.

این مسئول افزود: اگر توجهی به نصب پل عابر پیاده در ارومیه نمی‌شود حداقل شهرداری ارومیه نسبت به ایجاد سرعت‌گاه‌ها به منظور کاهش میزان تصادفات درون شهری اقدام کند.

ملازاده با اشاره به تدوین طرح‌های کاهش ترافیک در شورای ترافیک ارومیه، اعلام کرد: طرح‌های مورد نظر در این زمینه تدوین شده است ولی در سال جاری این طرح‌ها اجرایی نشد و امید می‌رود سال آینده شاهد اجرایی شدن این طرح‌ها باشیم.

وی با بیان اینکه محل‌هایی که نیاز است تا در آنها سرعت‌گاه نصب شود مشخص شده است، گفت: در صورت ایجاد این سرعت گاه‌ها شاهد کاهش تصادفات فوتی درون شهری خواهیم شد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول