اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی:

آژانس‌های مسافرتی برای جذب گردشگر فعال شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی گفت: آژانس‌های مسافرتی آذربایجان غربی باید برای جذب گردشگر بیش از بیش فعال شوند.

آژانس‌های مسافرتی برای جذب گردشگر فعال شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه عباداله اکبری پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی نمایشگاه اربیل که در سالن جلسات شهید باکری استانداری تشکیل شد اظهار داشت: در مناطق مختلف آذربایجان غربی به دلیل قدمت طولانی مدت این خطه، جاذبه‌های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی وجود دارد لذا باید از طریق اطلاع‌رسانی این قابلیت‌ها نسبت به جذب مسافر داخلی و خارجی بیش از بیش اهتمام شود.

وی تصریح کرد: برای اینکه صنعت توریسم در استان ما بیش از بیش رونق پیدا کند باید رسانه‌های جمعی برای معرفی قابلیت‌های و زیبایی‌های این استان مبادرت کنند تا افراد بیشتری از نقاط مختلف کشور چه بسا جهان برای ورود به این خطه علاقه‌مند شوند چه بسا برکات اقتصادی زیادی هم در بر داشته باشد.

این مقام مسئول بر لزوم تسهیل شرایط صدور ویزا و ارز مسافرتی هم تاکید کرد و گفت: برای عملی کردن این دو موضوع هم باید برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری صورت بگیرد تا شرایط برای ورود و خروج مسافر راحت‌تر به طوری که برای تحقق این موضوع باید دستگاه‌های مختلف همکاری کنند.

اکبری راه‌اندازی خط هوایی ارومیه_ اربیل برای استان یک مزیت دانست و خاطرنشان کرد: چنانچه این خط هوایی بین شهرهای دو کشور عراق و ایران برقرار شود ارتباطات اقتصادی بین این دو کشور بیش از بیش ارتقا پیدا می‌کند و روابط دو کشور تحکیم می‌یابد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: اردیبهشت ماه سال آینده نمایشگاهی در اربیل عراق برپا خواهد شد آژانس‌های مسافرتی می‌توانند برای معرفی خدمات و امکانات خود و جذب توریسم در این نمایشگاه حضور به هم برسانند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول