اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

برگزاری دوره‌های نجات در دریا در منطقه ویژه بندر امام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از برگزاری دوره‌های تجسس و نجات در دریا در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) خبر داد.

برگزاری دوره‌های نجات در دریا در منطقه ویژه بندر امام

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی اظهار کرد: این دوره آموزشی در دوگروه به مدت 25 ساعت آموزش در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: علاوه بر این دوره‌ها، برگزاری دوره‌های آموزشی نجات غریق نیز از اوایل سال آینده و با همکاری فدراسیون نجات غریق و غواصی استان خوزستان برای  کارکنان شناورهای ناجی در دستور کار اداره کل قرار گرفته است.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان ادامه داد: در راستای اجرای کنوانسیون تجسس و نجات دریایی و به منظور افزایش توانایی و قابلیت‌های منطقه ویژه‌ اقتصادی بندرامام خمینی(ره) به‌منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه در دریا و نجات افراد حادثه دیده، دوره آموزشی تجسس و نجات برای کارکنان شناورهای خدماتی این مجتمع بندری در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همچنین به منظور افزایش توانایی‌ها و قابلیت‌های گروه‌های تجسس نجات در زمان وقوع  سوانح دریایی و افزایش امنیت انسان‌ها و شناورها و... اقدامات دیگری در بخش تجسس و نجات از قبیل مانورهای منطقه ای و داخلی با عناوین مانور مقابله با آتش، آلودگی دریایی و امداد و نجات و... با همکاری ارگان‌های دریایی منطقه و شرکت‌های مستقر در این مجتمع بندری و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی انجام داده است.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول