اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خبر داد

راه‌اندازی پایگاه‌ امداد و نجات دریایی در اروندکنار و هندیجان

خبرگزاری فارس: مدیر امور پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: تا پایان سال پایگاه‌های امداد و نجات در کشور به 24 پایگاه افزایش خواهند یافت و در این خصوص دو پایگاه در اروندکنار و هندیجان نیز راه‌اندازی می‌شوند.

راه‌اندازی پایگاه‌ امداد و نجات دریایی در اروندکنار و هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی جامعه دریایی، رمضانعلی رهبری با بیان اینکه در حال حاضر 14 پایگاه امداد و نجات دریایی در سواحل کشور در حال فعالیت است، اظهار کرد: پایگاه‌های جدید در امیرآباد، نوشهر،جاسک، لنگه، کیش، پارسیان، آستارا، کنارک، هندیجان و اروند کنار ایجاد می‌شود.

وی افزود: این مراکز در ابتدا در قالب پست موقت ساحلی شروع به فعالیت خواهند کرد اما در سال آینده به پایگاه دریایی تبدیل می‌شود.

به گفته رهبری تعداد پایگاه‌های دریایی طی برنامه پنج ساله توسعه به 40 پایگاه افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه به عملکرد پایگاه‌های امداد و نجات دریایی در کشور اشاره کرد و گفت: در 9 ماهه امسال541 سانحه در استان‌های ساحلی کشور رخ داد که طی آن 2 هزار و 462 نفر دچار حادثه شدند‌.

رهبری با بیان اینکه از این تعداد 2 هزار 346 نفر نجات یافته‌اند، افزود: در این سوانح 668 تیم عملیاتی با ظرفیت 2 هزار و 786 نیروی عملیاتی به حادثه دیدگان کمک کردند.

مدیر امور پایگاه‌های امداد و نجات هلال احمر جمهوری اسلامی ایران گفت: بیشترین حوادث در استان گیلان با 59 درصد و کمترین آن به استان گلستان با 4.8 درصد اختصاص داشته است.

انتهای پیام/ج30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول