اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره بنادر و دریانوردی خوزستان خبر داد

راه اندازی سامانه تبادل الکترونیکی در منطقه ویژه بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از راه‌اندازی سامانه تبادل الکترونیکی اسناد با گمرک در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) خبر داد.

راه اندازی سامانه تبادل الکترونیکی در منطقه ویژه بندرامام

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی با تأکید بر لزوم مکانیزه‌سازی فرآیندهای مربوط به امور گمرکی در بنادر اظهار کرد: راه‌اندازی «سامانه تبادل اطلاعات الکترونیکی اسناد با گمرک» با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) راه اندازی شد.

وی افزود: این سامانه به منظور روان‌سازی تشریفات گمرکی  در تبادل الکترونیکی اسناد با گمرک در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) راه‌اندازی شده است.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از جمله اهداف این سامانه را  مکانیزه‌سازی فرآیندهای اظهارنامه کالا از گمرک به بندر، برگ سبز گمرکی از گمرک به بندر، قبض انبار از بندر به گمرک، بیجک خروجی از بندر به گمرک فرآیندهای درب خروج گمرک باسکول‌ها و یکپارچه‌سازی توزین و بیجک خروجی را از مزایای حاصل شده عنوان کرد.

وی در ادامه گفت: همچنین ‌ایجاد رفاه حال صاحبان کالا و روان‌سازی تشریفات اداری و گمرکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) از اهداف دیگر راه‌اندازی این سامانه است.

انتهای پیام/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول