اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل بنادر خوزستان خبر داد

برگزاری دوره آموزش مقاله‌نویسی در منطقه ویژه بندرامام

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان از برگزاری دوره آموزش مقاله‌نویسی در منطقه ویژه بندرامام با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تحقیق در بین کارکنان بندر مهم اقتصادی خبر داد.

برگزاری دوره آموزش مقاله‌نویسی در منطقه ویژه بندرامام
جهانگیر نجاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان همواره در راستای رشد و اعتلای ابعاد مختلف بنادر استان اقدامات مطلوب و مؤثری ارائه کرده است.
وی افزود: بهره‌مندی از پتانسیل‌های مناسب پسکرانه‌ای جاده‌ای، ریلی و هوایی به مراکز عمده صنعتی کشور، برخورداری از پتانسیل‌های قوی برای توسعه صادرات مجدد کالا، برخورداری از ظرفیت توسعه ترانزیت به کشورهای همسایه در محورهای غربی و شمال غربی کشور، زمینه‌های مناسب به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اعم از داخلی و خارجی و همچنین واقع شدن در مسیر حمل کالا از کشورهای آسیای جنوب شرق به کشورهای عراق، ترکیه و آسیای میانه از جمله ویژگی‌های خاص این بندر در کشور است.
وی تصریح کرد: همچنین قابلیت تخلیه و بارگیری کشتی‌های کانتینری پست پاناماکس و فراهم کردن مقدمات لازم برای پذیرش کشتی‌های 150 هزار تنی از دیگر ویژگی‌های این بندر تجاری ـ اقتصادی ویژه در خاک کشورمان است.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان اضافه کرد: با توجه به اهمیت این منطقه مهم اقتصادی، این اداره کل به‌منظور ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت‌های این بندر، اقدام به آموزش تکنیک‌های مقاله‌نویسی در منطقه ویژه بندرامام کرده است.
وی ادامه داد: همچنین با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و تحقیق در بین کارکنان، دوره آموزشی با عنوان " آشنایی با تکنیک‌های صحیح مقاله‌نویسی" در آذرماه سال جاری با حضور یکی از اساتید بنام دانشگاه وجمعی از کارکنان پژوهشگر، مقاله‌نویسان و علاقمندان به کار تحقیق و پژوهش برگزار شده است.
وی همچنین تربیت محقق و پژوهشگر، ارج نهادن به فکر و قلم آنها، نهادینه کردن فرهنگ پژوهش و به‌کارگیری یافته‌های پژوهشی آنها را از ضروریات عنوان کرد.
معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به اهمیت چاپ مقالات به پژوهشگران توصیه کرد تا زمانی که نتایج تحقیق خود را منتشر نکرده‌اید، کار پژوهش شما تمام نشده، پس اگر می‌خواهید ماحصل تحقیق‌تان نابود نشود، آنها را منتشر کنید.
وی در پایان نیز چنین گفت: امیدواریم با اقدامات در حال انجام گامی در راستای تعالی پیشبرد فرهنگی در منطقه ویژه صورت پذیرد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول