اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید دماوند خبر داد

اجرای 90 درصد امور بهسازی مزار شهدای دماوند

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند از اجرای 90 درصد امور بهسازی مزار شهدای این شهرستان خبر داد.

اجرای 90 درصد امور بهسازی مزار شهدای دماوند

امیر مرادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، خواستار کمک مسئولان به ایجاد موزه‏ای برای شهدا در دماوند شد.

وی افزود: انتظار به حق خانواده شهدا و جمع کثیر ایثارگران و جانبازان شهرستان دماوند، یاری و عنایت مسئولان امر برای ایجاد موزه‏ای برای نگهداری آثار معطر به عطر شهداست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ، فقدان موزه شهدا را خلائی فرهنگی در شهرستان دماوند خواند و افزود: مسئولان عالی‏رتبه استانی و کشوری به هنگام بازدید از موزه کنونی شهدا، وجود چنین آثاری را غیر قابل باور قلمداد می‏کنند.

وی ادامه داد: از این‌رو باید این خلأ فرهنگی با عزمی جدی و بسیجی‏وار از سوی همه مسئولان امر رفع شود.

 

* اجرای 90 درصد امور بهسازی مزار شهدا

مرادی پیرامون برنامه‏های موجود در خصوص بهسازی مزار شهدای شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: بر اساس تاکیدات مقام عظمای ولایت و دستور ریاست جمهوری، بهسازی مزار شهدا در برنامه کاری مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند قرار گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: با توجه به اهتمام ویژه به این امر، خوشبختانه تاکنون 90 درصد امور اجرایی مزار شهدای شهرستان دماوند به اتمام رسیده است.

وی از اختصاص اعتباری بالغ بر 400 میلیون تومان به بهسازی مزار شهدا خبر داد و افزود: با توجه به تخصیص این میزان از اعتبار در سال 90، پیش‏بینی‏های امور اجرایی به اتمام رسید.

مرادی با اشاره به کوتاهی فصل کار در این شهرستان خاطر نشان کرد: شهرستان دماوند مانند بسیاری از نقاط شمال شرق استان تهران با برودت ذاتی هوا و کوتاهی فصول کاری مواجه است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دماوند ادامه داد: از این‌رو با پایان یافتن زمستان و آغاز فصول گرم سال، این برنامه‏های مدون در زمینه بهسازی مزار شهدای گلگون‏کفن شهرستان دماوند صورتی اجرایی به خود می‏گیرد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول