اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران:

بیش از 9 هزار پرونده شهدای مازندران تکمیل شد/ چاپ 30 اثر تا پایان سال 90

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و 10 هزار شهید استان مازندران از تکمیل 9 هزار پرونده شهدای این استان و همچنین چاپ 30 اثر از زندگینامه و خاطرات شهدای مازندران تا پایان سال 90 خبر داد.

بیش از 9 هزار پرونده شهدای مازندران تکمیل شد/ چاپ 30 اثر تا پایان سال 90

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، مفید اسماعیلی سراجی بعدازظهر امروز در آیین رونمایی از شش اثر پیرامون شهدای بهشهر، اظهار داشت: در تمام ورق‌های این آثار فاخر سرگذشت کسانی را می‌بینیم که همه شاخصه‌های انسان کامل را باید داشته باشند.

وی تصریح کرد: رویکرد کنگره سرداران و 10 هزار شهید مازندران در ابتدای امر جمع‌آوری آثار شهدا بود و تاکنون از 10 هزار و 400 شهید استان بیش از 9 هزار پرونده شهید کامل شده، اما این به معنای تکمیل واقعی نیست.

* آمادگی بهشهر برای اجرای طرح انس با شهید

اسماعیلی سراجی از خانواده، دوستان و همرزمان شهدا به عنوان گنجینه‌های پایان‌ناپذیر یاد کرد و گفت: در نظر داریم طرح انس با شهید یعنی هر شهید یک مونس را به زودی اجرا کنیم تا درباره شخصیت هر شهید واکاوی و پژوهش شود و به نوعی 10 هزار و 400 شهید شناس و عامل اشاعه فرهنگ دفاع مقدس تربیت کنیم.

رئیس ستاد کنگره سرداران، امیران و 10 هزار شهید استان مازندران در پایان سخنان خود از چاپ 30 اثر از زندگینامه و خاطرات شهدای استان تا پایان امسال گفت و از آنهایی که خاطرات و روایاتی از زندگی شهدا دارند خواست تا اطلاعات خود را در اختیار کنگره قرار دهند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام مهدی خوشرو مسئول آموزش، تربیت و شجره طیبه سپاه ناحیه بهشهر آمادگی این شهرستان را برای اجرای طرح انس با شهید در کنار طرح صالحین اعلام کرد.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول