اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران:

تداوم راه شهدا رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون امور اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: تداوم راه شهدا در پیروی از امام و ولایت، رمز موفقیت انقلاب اسلامی طی 3 دهه اخیر است.

تداوم راه شهدا رمز موفقیت انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، محمدرضا مزجی بعد از ظهر امروز طی سخنانی در مراسم رونمایی از کتاب کوله‌بار با موضوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان ساوجبلاغ اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب بارها تأکید فرمودند که زنده‌ نگاه داشتن اندیشه شهدا و امام شهیدان کمتر از شهادت نیست.

وی تصریح کرد: این فرمایش معظم‌له اهمیت موضوع را به خوبی نشان می‌دهد و همه آحاد جامعه وظیفه داریم که فرهنگ ایثار و شهادت که موجب تداوم راه انقلاب شده است را زنده‌ نگاه داریم.

این مسئول تأکید کرد: به طور قطع برکات و دستاوردهای جمهوری اسلامی و موفقیت انقلاب ما طی 3 دهه اخیر مرهون همین تفکر است.

* مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن با استفاده از زبان هنر

مزجی با بیان اینکه تهاجم و تهدید دشمنان اسلام و انقلاب علیه تفکر دینی ملت ایران به اوج خود رسیده است، گفت: برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن باید از زبان هنر استفاده کنیم، چرا که بهترین راه برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت بهره‌مندی از ابزار فرهنگی و هنری است.

وی افزود: خوش‌بختانه طی سال‌های اخیر گام‌های خوبی در این حوزه برداشته شده و شاهد هستیم که هنرمندان جوان ما آثار فاخری در موضوع فوق خلق کرده‌اند.

* حمایت از آثار هنری با موضوع دفاع مقدس

معاون اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تأکید کرد: برای تحقق اهداف کلان نظام در این حوزه باید از آثار فرهنگی و هنری فاخر در موضوع دفاع مقدس حمایت شود.

مزجی افزود: در همین زمینه هنرمندان جوانی که آثاری با این موضوع خلق می‌کنند، به ویژه در حوزه کتاب مورد حمایت بنیاد شهید قرار می‌گیرند.

کتاب کوله‌بار نوشته هنرمند جوان بسیجی محسن زارعی‌نژاد است.

زارعی‌نژاد ساکن شهرستان ساوجبلاغ بوده و اثر وی عصر امروز در این شهرستان با حضور مسئولان شهری و معاون اقتصادی بنیاد شهید و ایثارگران رونمایی شد.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول