اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هم‌زمان با نخستین روز آغاز رسمی تبلیغات نامزدهای انتخابات صورت گرفت؛

مزار شهدا نقطه آغاز فعالیت انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان

خبرگزاری فارس: هم‌زمان با آغاز رسمی زمان تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با ادای احترام به مقام شهیدان مزار شهدا را نقطه آغازین فعالیت انتخاباتی خود قرار دادند.

مزار شهدا نقطه آغاز فعالیت انتخاباتی جبهه متحد اصولگرایان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هم‌زمان با آغاز رسمی زمان تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان اصفهان با ادای احترام به مقام شهیدان بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا تجدید میثاق کردند و مزار شهدا را نقطه آغازین فعالیت انتخاباتی خود قرار دادند.

در این برنامه علاوه بر پنج نفری که در لیست جبهه متحد اصفهان حضور داشتند، جمعی از اعضای ستادهای این کاندیداها و مسئولان جبهه متحد، این نامزدهای اصولگرا را همراهی می‌کردند.

کاندیداتورهای جبهه متحد اصولگرایان شهر اصفهان بر مزار شهیدان آیت‌الله شمس‌آبادی، آیت‌الله اشرفی اصفهانی، شهید خرازی و شهید کاظمی حضور یافته و برای این مردان جاویدان تا همیشه تاریخ فاتحه خواندند.

همچنین اعضای جبهه متحد اصولگرایان در کنار مزار شهدای گمنام حضور یافتند و دعای فرج توسط محمدرضا ساکت مدیرعامل پیشین باشگاه سپاهان که اکنون چهره سیاسی به خود گرفته و به عنوان رئیس ستاد سردار مرتضی طلائی فعالیت می‌کند، جالب توجه بود.

نامزدهای جبهه متحد اصولگرایان در اصفهان بر ولایت‌مداری و تلاش برای حفظ انقلاب و دستاوردهای آن بر حفظ وحدت، مودت و تلاش به منظور حضور گسترده مردم در انتخابات تاکید مجددی داشتند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول