اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شادگان خبر داد

مشارکت 76 درصدی شادگانی‌ها در پای صندوق‌های رأی

خبرگزاری فارس: فرماندار شادگان از مشارکت 76 درصدی مردم شهر و روستای این منطقه در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم خبر داد.

مشارکت 76 درصدی شادگانی‌ها در پای صندوق‌های رأی

سعید فیوضی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با اشاره به حضور پررنگ مردم این منطقه در انتخابات مجلس نهم اظهار کرد: بار دیگر این مردم انقلابی به ندای رهبر خود لبیک گفته و در صف‌های بسیار طولانی اخذ رأی حاضر شدند تا برای سرافرازی میهن خویش با انداختن رأی خود به صندوق‌ها موجب یأس و ناامیدی دشمنان نظام جمهوری اسلامی شوند.

وی افزود: مردم این منطقه با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی همواره مشت محکمی به دهان استکبار زدند.

فرماندار شادگان تصریح کرد: مردم این منطقه با حضور پررنگ خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند که چون گذشته همچنان به آرمان‌های نظام و انقلاب پایبند بوده و در این راستا هیچ نیرویی نمی‌تواند با آنها مقابله کند.

وی با اشاره به مشارکت بی‌نظیر مردم این منطقه در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس نهم خاطرنشان کرد: مردم شهر و روستای شادگان با مشارکت 76 درصدی خود در انتخابات تجدید بیعتی با ولی‌فقیه خود داشتند.

فیوضی با بیان اینکه هر رأی یک حق برای هر شهروند بوده و همه باید از این حق قانونی خود به نفع و سود شهر، کشور و نظام خود استفاده کنیم، افزود: مردم این شهر با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، به اهمیت این انتخابات در این برهه زمانی حساس پی برده و با درک صحیح از شرایط، حضوری حداکثری در شعبه‎های اخذ رأی داشته‎اند.

وی در پایان بار دیگر از مردم این منطقه برای حضور پررنگ و سرنوشت‌سازشان در انتخابات اخیر تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول