اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس نهم:

مشارکت بالای مردم در انتخابات نفس‌‌ را در گلوی مستکبران حبس کرد

خبرگزاری فارس: نماینده منتخب مردم مشهد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نفس‌ها را در گلوی کشورهای استکباری حبس کرد و هم‌چنین مهر تأییدی بر مطالبات رهبری در عرصه داخلی و خارجی زد.

مشارکت بالای مردم در انتخابات نفس‌‌ را در گلوی مستکبران حبس کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مردم ایران دارای مطالباتی جدی هستند و در این انتخابات نیز یک‌ بار دیگر مطالبات خود را با حضور حداکثری خود در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان دادند.

نماینده منتخب مردم مشهد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در دوران تبلیغات انتخاباتی، فضا به گونه‌ای بود که بسیاری به خود اجازه دادند در مورد مشارکت مردمی اظهار نظر کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از تحلیل‌گران معتقد بودند مشارکت مردم در این انتخابات بسیار سرد خواهد بود اما مردم با حضور گسترده خود به تمام این مسائل پاسخ محکمی داده و نشان دادند که حساسیت آنها نسبت به مسائل کشور روز به روز بیشتر می‌شود.

پژمان‌فر با اشاره به منتخبان مردم در این انتخابات افزود: اگر انتخاب مردم بررسی شود مشاهده می‌کنیم انتخابی بسیار هوشمندانه و آنالیز شده است و نمایانگر نبود رضایت آنها نسبت به برخی جریانات و گروه‌های سیاسی است.

نماینده منتخب مردم مشهد در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هم‌چنان که امام راحل و مقام معظم رهبری بارها اشاره کرده‌اند میزان رأی ملت است و باید به رأی مردم احترام گذاشت و این انتخابات را نیز باید آیینه مطالبات مردم دانست و به آن توجه زیادی کرد.

وی افزود: رویکرد مقام معظم رهبری نسبت به مسائل بین‌المللی بسیار مدبرانه است و حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز نمایانگر این بود که مردم با همه وجود پشتیبان مواضع و فرمایشات رهبر خود هستند.

پژمان‌فر خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات، نفس‌ها را در گلوی کشورهای استکباری حبس کرد و هم‌چنین مهر تأییدی بر مطالبات رهبری در عرصه داخلی و خارجی زد.

وی با اشاره به پیام انتخابات مجلس نهم در عرصه داخلی تأکید کرد: برخی از گروه‌ها و جریانات سیاسی از مدت‌ها قبل در پی تحریم و مشارکت ‌نکردن مردم بودند اما حضور مردم یک‌ بار دیگر اثبات کرد که آنها وامدار هیچ جریان خاصی نیستند و همواره پیرو اصول کلی نظام هستند.

پژمان‌فر در ارتباط با دور دوم انتخابات در مشهد یادآور شد: شاید مشارکت مردمی نسبت به دور اول کمتر باشد اما مردم باید باز هم براساس مطالبات و انتظاراتی که از کاندیداها دارند در دور دوم انتخابات نیز شرکت کنند و به نمایندگان اصلح رأی بدهند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول