اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام طائب:

گسترش خیزش اسلامی طناب اعدام استکبار را تنگ‌تر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده قرارگاه عمار گفت: خیزش توسعه موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه طناب اعدام استکبار جهانی را تنگ‌تر می‌کند.

گسترش خیزش اسلامی طناب اعدام استکبار را تنگ‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی طائب سه شنبه شب در جمع معترضان به قرآن سوزی توسط اشغالگران آمریکایی اظهار داشت: آمریکا و صهیونیسم جهانی قرآن کریم را با ذات استکباری و انحصارطلب خود در تعارض می‌بینند و آتش زدن قرآن از سوی آنها دور از انتظار نیست. 

وی خاطرنشان کرد: توقع اینکه مستکبران غربی به کلام الله مجید دید خوب داشته باشند، مانند توقع خدایی بودن از شیطان است، زیرا شیطان برای فریب دادن انسان‌ها قسم یاد کرده و استکبار جهانی هم برای از میان برداشتن اسلام و مسلمانان سوگند خورده است.

فرمانده قرارگاه عمار با بیان اینکه مستکبران تلاش می‌کنند تا هویت اسلام ستیزی آنها برای جهانیان افشا نشود، تصریح کرد: آنها برای داشتن ارتباط با مسلمانان، دشمنی و تضاد خود با اسلام و قرآن را در لایه‌ای از بازی‌های سیاسی و تبلیغات پوشانده‌اند.

وی افزود: اگر امروز مردم ایران با آمریکا و صهیونیست‌ها دشمن هستند، به این دلیل است که امام راحل(ره) چهره حقیقی استکبار جهانی را برای مردم افشا کرده است و آنها تلاش می‌کنند تا افشاگری امام به دیگر کشورها سرایت نکند.

طائب با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات مستکبران برای گسترش اسلام آمریکایی برای حفظ هویت ضد قرآنی خودشان، خاطرنشان کرد: قضیه قرآن سوزی اشغالگران آمریکایی در حقیقت دسیسه‌ای برای به انحراف کشاندن اذهان مسلمانان از بیداری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی نشأت گرفته از فروریختن پوسته تبلیغاتی مستکبران و رو شدن چهره اسلام ستیز و مزورانه آنهاست، اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی مرحله به مرحله در حال رشد و شکوفایی در جهان اسلام است و همچون یک سیل خروشان در حال پیشروی است.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: آمریکایی‌ها با اهانت به قرآن کریم و با استفاده از غول‌های رسانه ای خود، التهابی را در جهان اسلام برپا کرده و پس از آنکه مسلمانان کاملا از انقلاب‌های مردمی در کشورهای اسلامی غفلت کردند، با یک معذرت خواهی این التهابات را فرونشانده و به اهداف شوم خود دست می‌یابد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود وظیفه مسلمانان در برابر قرآن سوزی سربازان اشغالگر آمریکایی را مورد توجه قرار داد و گفت: امروز ما نباید بگذاریم اهانت به قرآن کریم در جهان عادی شود، همانگونه که امام خمینی(ره) نیز در برابر اهانت سلمان رشدی به پیامبر اکرم(ص) بسیار حساسیت و جدیت نشان دادند.

طائب همچنین تصریح کرد: ما باید ضمن اینکه به آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها بفهمانیم که به کلام الله مجید بسیار حساس هستیم، باید دیگر مسلمانان را نسبت به این فریبکاری مستکبران غربی آگاه کنیم تا از موضوعات اصلی و اساسی در جهان اسلام غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان باید نسبت به سوزاندن قرآن حقیقی که همانا به خاک و خون کشیدن مردم بحرین و یمن و فلسطین است، آگاه و هوشیار باشند و مراقب هویت اسلامی خود باشند تا از سوی مستکبران غربی دچار خدشه نشود.

فرمانده قرارگاه عمار گفت: مجازات واقعی اشغالگران آمریکایی برای اهانت به قرآن کریم این است تا خیزش موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه را بیش از پیش تبلیغ کرده و برای رشد روزافزون آن گام برداریم، زیرا هرچه بیداری اسلامی به پیش می‌رود، طناب اعدام استکبار جهانی تنگ‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره کسانی که با انبیای الهی و کتاب الله به مبارزه برخاسته‌اند، محو و نابود شده‌اند، اظهار داشت: آمریکایی‌ها در حقیقت با اهانت به قرآن کریم لوازم نابودی حتمی خود را فراهم آورده‌اند و این قرآن سوزی عاملی برای رشد هرچه بیشتر بیداری اسلامی در سرتاسر جهان خواهد بود.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول