اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ شهردار کرج اعلام کرد

توسعه فضاهای ورزشی اولویت دستگاه‌ها در استان البرز

خبرگزاری فارس: شهردار کرج گفت: توسعه فضا و امکانات ورزشی در استان البرز از برنامه‌های اولویت‌دار دستگاه‌های مختلف استان است و خوش‌بختانه شرایط برای توسعه همه‌جانبه ورزش در البرز مساعد است.

توسعه فضاهای ورزشی اولویت دستگاه‌ها در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی آقازاده در حاشیه مراسم تجلیل از مدال‌آوران ورزشی سال 89 استان البرز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: تشکیل اداره‌کل ورزش و جوانان استان و حضور مدیران توانمند موجب شده است تا مجموعه مدیران استان نگاهی تازه به ورزش داشته باشند.

وی تصریح کرد: خوش‌بختانه در حال حاضر برای توسعه ورزش و رسیدن استان به جمع استان‌های برتر کشور در این حوزه تعامل خوبی میان دستگاه‌های مختلف به ویژه شهرداری کرج و اداره‌کل ورزش و جوانان استان البرز برقرار است.

این مسئول برگزاری مراسم تجلیل از مدال‌آوران کرجی را یکی از نشانه‌های همکاری خوب و رو به گسترش میان دستگاهی توصیف کرد و گفت: این برنامه‌ها از جمله طرح‌هایی است که می‌تواند در ایجاد انگیزه بیشتر در جوانان و نوجوانان و تلاش آنها در کسب مدال و افتخارآفرینی مؤثر باشد.

آقازاده افزود: خوشحالیم که در آخرین روزهای سال 90 این مأموریت به انجام رسید و توانستیم از ورزشکاران جوان و موفق استان و شهرستان کرج هر چند کوچک تقدیری داشته و آنها را به افزایش تلاش خود تشویق کنیم.

* تحقق وعده‌های ورزشی شهرداری کرج طی سال 90

وی در ادامه با ابراز خرسندی از عملی شدن وعده شهرداری کرج مبنی بر احداث 10 زمین چمن مصنوعی فوتبال در مناطق مختلف شهر گفت: این اتفاق در سایه همراهی اعضای شورای شهر و همتی بود که پرسنل شهرداری کرج داشتند و تا حد بسیاری توانست به عملکرد این شهرداری در حوزه ورزش غنا ببخشد.

آقازاده در پایان از برنامه‌های ویژه شهرداری کرج برای حضور مؤثرتر در ورزش بالاخص بخش همگانی و شهروندی و حمایت از قهرمانان خبر داد و گفت: اعضای شورای شهر برای سال 91 نیز اعتبارات خوبی را پیش‌بینی کردند که امیدواریم در سال آتی منجر به افزایش سرانه‌های ورزشی در کلان‌شهر کرج شود.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول