اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی خبر داد

توسعه سالن‌های ورزشی در روستاهای مهاباد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: تعداد سالن‌های ورزشی در روستاهای مهاباد توسعه می‌یابد.

توسعه سالن‌های ورزشی در روستاهای مهاباد
به گزارش خبرگزاری فارس از مهاباد علی ملااحمدی پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های روستایی اظهار داشت: افزایش فضاهای ورزشی، ارتقا و توسعه فرهنگ ورزش را در بین آحاد جامعه به دنبال دارد.
وی با اشاره به اینکه ورزش روستایی در این شهرستان از استعدادهای خوبی برخوردار است، ابراز امیدواری کرد با افزایش امکانات و تجهیزات مناسب ورزشی در سطح روستاها شاهد توسعه هر چه بیشتر در امر ورزش باشیم.
به گفته این مسئول توسعه و ترویج فرهنگ ورزش در روستاها بسیار با اهمیت است لذا همه مردم جامعه باید از مزایا و فواید آن بهره‌مند شوند.
ملااحمدی با اشاره به برنامه‌های در دست اقدام تصریح کرد: سالن ورزشی در سه روستای مهاباد احداث می‌شود.
وی گفت: عملیات اجرایی این طرح‌ها در روستاهای کوسه کهریزه، گوگ تپه و اگریقاش در سفر اخیر استاندار آذربایجان غربی به مهاباد نهایی شده است.
این مسئول از تجهیز سالن‌های ورزشی روستاهای حاجی‌خوش و لج خبر داد و اضافه کرد: در روستای ترشکان هم یک فضای روباز ورزشی احداث می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه تصریح کرد: 20 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای عملیات احداث ورزشگاه پنج هزار نفری مهاباد تخصیص یافته است.
ملااحمدی با بیان اینکه کل اعتبار مورد نیاز برای این طرح 120 میلیارد ریال است، اظهار داشت: این طرح در مرحله فراخوان مناقصه است که با مشخص شدن پیمانکار، عملیات اجرایی این ورزشگاه تا پیش از پایان سال مالی عمرانی 90 آغاز می‌شود.
وی گفت: دیوارکشی این ورزشگاه که از مصوبات سفر ریاست جمهوری است با اعتباری افزون بر 2 میلیارد ریال به زودی آغاز می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در ادامه با اشاره به برنامه‌های دهه فجر امسال گفت: دهه فجر امسال بیش از 220 عنوان برنامه اجرا می‌شود.
ملااحمدی اظهار داشت: برنامه‌های دهه مبارک فجر باید از حالت کلیشه‌ای خارج شود و با نوآوری و ابتکار در نحوه اجرای برنامه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت، شاهد برگزاری هر چه با شکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر امسال باشیم.
وی اضافه کرد: با توجه به حمایت‌های بی‌دریغ استاندار آذربایجان غربی و پشتیبانی مسئولان و مدیران ادارات قصد داریم با تشکیل کمیته ورزش ستاد دهه فجر برنامه‌هایی متفاوت‌تر از سال‌های گذشته اجرا کنیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول