اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار؛

همایش تجلیل از مسئولان ورزش سنندج برگزار شد

خبرگزاری فارس: همزمان با روز تربیت بدنی نخستین همایش تجلیل از روسا، نایب روسا و دبیران هیئت‌های ورزش شهرستان سنندج برگزار شد.

همایش تجلیل از مسئولان ورزش سنندج برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سرپرست اداره ورزش و جوانان سنندج صبح امروز در این مراسم که در سالن سینما شیدا سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امروزه با توجه به پیشرفت و افزایش وسایل حمل نقل مردم از کم حرکتی‌های زیادی برخوردار هستند اما اداره ورزش و جوانان هر شهرستان برای مقابله با این کم حرکتی‌ها، کسب سلامتی و پرکردن اوقات فراغت اقشار مردم برنامه‌های خاصی برگزار می‌کنند.
سعید عدنانی در ادامه افزود: خوشبختانه مردم شهرستان سنندج در تمام برنامه‌های ورزشی به ویژه در ورزش‌های همگانی و همایش‌های پیاده‌روی استقبال خاصی داشته‌اند و همکاری مطلوبی دارند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروزه در زمینه ورزش مربیان و پزشکان حرفه‌ای وجود دارد که جامعه نیازمند این افراد است.
به گفته عدنانی در حال حاضر 12 هزار و 475 نفر ورزشکار به صورت سازمان یافته در سطح 35 هیئت ورزش سنندج فعالیت دارند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان سنندج به وجود 30 سالن در سطح این شهرستان اشاره کرد و گفت: امیدوارم با همکاری‌های لازم و اتمام پروژه‌ها تا پایان سال جاری، تعداد این سالن‌ها به 40 سالن ورزش برسد.
وی در پایان سخنان خود از برگزاری 11 کلاس آموزشی در شش ماهه گذشته سال جاری خبرداد و افزود: ورزشکاران در بیش از 150 مسابقه ورزشی حضور داشته‌ و مقام‌های زیادی نیز کسب کرد‌ه‌اند.
در پایان این مراسم از روئسا، نایب روسا و دبیران 35 هیئت ورزشی، پیشکسوتان، اصحاب رسانه و جمعی از فعالان عرصه ورزش شهرستان سنندج با اهدای جوایز و لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول