اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی:

سند راهبردی 5 ساله توسعه ورزش آذربایجان‌شرقی تصویب نهایی شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی گفت: سند راهبردی پنج ساله توسعه ورزش آذربایجان‌شرقی تصویب نهایی شد.

سند راهبردی 5 ساله توسعه ورزش آذربایجان‌شرقی تصویب نهایی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، سیدمحمد شروین‌ اسبقیان در این خصوص اظهار داشت: با نهایی شدن این سند، ورزش استان در پنج سال آینده در مسیری مشخص و برای رسیدن به قله‌های افتخار گام بر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: زمان آزمایش و خطا در ورزش گذشته و ورزش آذربایجان‌شرقی به هدایت راهبردی برای توسعه در تمام بخش‌ها نیاز داشت که با نهایی شدن این سند این نیاز برآورده شد.

اسبقیان گفت: دهه چهارم انقلاب اسلامی آغاز شده و ورزش استان نیاز به برنامه‌ر‌یزی، برنامه‌نگاری و برنامه‌سازی دارد و تدوین برنامه پنج ساله توسعه ورزش از اولویت‌های اصلی استان بود.

وی بیان کرد: اهمیت موضوع تدوین برنامه پنج ساله ورزش استان بسیار بالا بود و باید اهداف ورزشی استان در تمام بخش‌های همگانی، قهرمانی، بانوان، نیروهای مسلح، دانشجویان، دانش‌آموزان، کارکنان دولت، کارگران و بسیج تدوین می‌شد که با تصویب و نهایی شدن این سند، گام بزرگی در راه اعتلای ورزش استان برداشته شد.

اسبقیان، هدف از تهیه و تدوین این سند راهبردی را مشخص کردن وضعیت موجود ورزش استان، نیازها و راهکارهای توسعه عنوان کرد.

وی گفت: در برنامه پنج ساله توسعه ورزش آذربایجان‌شرقی روی محورهای توسعه ورزش همگانی، ارتقای ورزش قهرمانی، کسب جایگاه برتر در کشور و مقام‌های قهرمانی در آسیا، جهانی و المپیک، حمایت از ورزش حرفه‌ای و افزایش مشارکت بخش خصوصی در ورزش استان، توسعه اماکن ورزشی و افزایش سرانه فضای ورزشی و رسیدن به حد مطلوب و اصلاح ساختار و مدیریت‌های ورزشی تاکید شده است.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول