اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان صورت گرفت؛

تجلیل از مسئولان و پیشکسوتان ورزش سقز

خبرگزاری فارس: با حضور مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و فرماندار سقز از 230 نفر از رؤسا، نایب رئیسان، دبیران و پیشکسوتان ورزش این شهرستان تجلیل شد.

تجلیل از مسئولان و پیشکسوتان ورزش سقز
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ظهر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش سقز از آنها به عنوان افتخار آفرینان ایران نام برد و اظهار داشت: این قهرمانان ورزشی در سطح میادین آسیایی و جهانی توانسته‌اند پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآورند.
فرهاد عبدالهی در ادامه از تلاشگران ورزشی نیز تقدیر کرد و افزود: به یقین وجود ورزشکاران و کسب مدال‌های قهرمانی نتیجه تلاش مسئولین و مربیان است.
وی خاطرنشان کرد: تا قبل از سفر مقام معظم رهبری و مصوبات سه سفر هیئت دولت به استان، سرانه ورزشی شهرستان سقز 18 سانتی‌مترمربع بود که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تا پایان برنامه پنجم توسعه سرانه ورزشی طبق استانداردهای کشوری افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.
به گفته عبداللهی، یکی از مصوبه‌های مهم سفر مقام معظم رهبری ایجاد دو زمین چمن مصنوعی برای نخستین بار بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در شهرستان‌ها سنندج و سقز است.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سقز نیز اظهار داشت: ورزش در این شهرستان واژه‌ای بیگانه نیست چون دارای مردمانی با فرهنگ پهلوانی و ورزش دوست است که در گذشته قهرمان و پهلوانان این دیار در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی کسب عنوان نموده‌اند.
هیوا مفتی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر 38 هیئت ورزشی آقایان و 17 هیئت بانوان در شهرستان سقز فعال است.
به گفته وی، سرانه ورزشی قبل از انقلاب پنج صدم درصد سانتی‌متر مربع بود که تا به حال از رشد خیلی خوبی برخوردار بوده و با تلاش و کوشش هیئت‌های ورزشی، مربیان و قهرمانان شهرستان سقز 120 مدال کشوری و 17 عنوان در رقابت‌های آسیایی، جهانی و بین‌المللی کسب شده است.
در پایان این مراسم از 230 نفر از روسا، نایب رئیسان، دبیران و پیشکسوتان ورزشی این شهرستان با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول