اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان خبر داد

محقق شدن 7 هزار واحد مسکونی مهر از سهم سال آینده در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: از تعداد واحدهای مسکونی تعیین شده برای ساخت در سال آینده 7 هزار واحد در سال جاری محقق شده است.

محقق شدن 7 هزار واحد مسکونی مهر از سهم سال آینده در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حافظ باباپور بعد از ظهر امروز در آخرین جلسه شورای مسکن استان زنجان اَظهار داشت: خوشبختانه با تلاش‌هایی که از سوی مسئولان در زمینه مسکن صورت گرفته‌ استان زنجان جز استان‌های برتر در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر است.

وی با اشاره به آخرین آمار ساخت واحدهای مسکونی مهر در استان زنجان اظهار داشت: تا کنون 27 هزار و 50 واحد مسکونی مهر در استان زنجان عقد قرارداد شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به سهم تعیین شده برای استان زنجان برای ساخت واحدهای مسکونی در سال آینده افزود: تا کنون 7 هزار و 550 واحد از سهم سال آینده نیز امسال محقق شده است.

وی در ادامه با اشاره به درصد تحقق واحدهای مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر اضافه کرد: تا کنون پیشرفت این واحدها در زمینه عقد قرارداد مطلوب بوده است.

باباپور همچنین با اشاره به پراکندگی واحدهای مسکونی مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر ادامه داد: 80.6 درصد از واحدهای مسکونی ساخته شده در شهرهای بالای 25 هزار نفر و در زنجان واقع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه سهم شهرستان ابهر در زمینه ساخت واحدهای مسکونی مهر در بخش شهرهای بالای 25 هزار نفر 10.7 درصد است، افزود: شهرستان خرم‌دره نیز 4.7 درصد از سهم مسکن بالای 25 هزار شهری را به خود اختصاص داده است.

وی همچنین اذعان داشت: 4 درصد از سهم ساخت واحدهای مسکونی بالای 25 هزار نفر نیز به شهرستان قیدار اختصاص یافته است.

باباپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث ساخت مسکن خود مالکین در استان زنجان افزود: درصد تحقق و عملکرد اداره کل راه و شهرسازی در زمینه پی سازی این بخش از واحدهای مسکونی 100 درصد است.

وی پیشرفت اسکلت بندی واحدهای مسکونی را در این بخش 80 درصد عنوان کرد و افزود: در زمینه سفت‌کاری نیز 63 درصد از تعهدات در بخش خود مالکین محقق شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان زنجان در ادامه با اشاره به میزان پراکندگی مسکن خود مالکین در شهرستان‌های مختلف استان افزود: میزان پراکندگی مسکن خود مالکین در شهرستان زنجان 66 و در شهرستان ابهر 20.4 درصد است.

وی سهم شهرستان‌های قیدار و خرم‌دره از مسکن خود مالکین را نیز 7.2 و 6.4 درصد اعلام کرد.

باباپور در ادامه با اشاره به افتتاح پروژه و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی مهر در مرحله نخست افزود: این مرحله از ساخت و بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در سال 89 صورت گرفت.

وی همچنین با افتتاح پروژه و بهره‌برداری صورت گرفته در سال جاری افزود: برنامه‌ریزی برای افتتاح در فاز آینده نیز 5 هزار واحد مسکونی است.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول