اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر:

مسکن مهر گناوه خردادماه 91 آماده تحویل است

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در خرداد ماه سال آینده به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گناوه تحویل داده می‌شود.

مسکن مهر گناوه خردادماه 91 آماده تحویل است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علیرضا صفایی صبح امروز در بازدید از پروژه‌های راهسازی و مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: پروژه بوشهر، شیف، گناوه به طول 88 کیلومتر و در قالب 9 قطعه تعریف شده که چهار قطعه آن 100 درصد اتمام یافته و در کل 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی افزود:به امید خدا تا پایان سه ماهه اول سال آینده این پروژه تقدیم مردم ولایتمدار استان بوشهر می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر تصریح کرد: با راه‌اندازی این مسیر فاصله مرکز تا شمال استان 30 کیلومتر کمتر می‌شود و شاهد افزایش ایمنی و کاهش زمان سفر خواهیم بود و مطمئناً این محور تأثیر بسزایی در تجارت صنعت و صید و صیادی خواهد داشت.

صفایی همچنین از عملیات اجرایی پروژه محور برازجان، گناوه، دیلم نیز بازدید کرد و با ابراز رضایت از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت: این پروژه جنوب استان را به شمال استان وصل می‌کند و از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور محترم و هیئت دولت است که با طول 205 کیلومتر 42 درصد پیشرفت داشته است که بخشی از بزرگراه در سال آینده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قائم مقام وزیر و مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پروژه‌های مسکن مهر شهرستان گناوه نیز دیدن کرد و اظهار داشت: این پروژه شامل 340 واحد است که بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که در خرداد ماه سال آینده به مردم شریف و ولایتمدار شهرستان گناوه تحویل داده می‌شود.

صفایی افزود: تلاش این اداره کل ضمن رعایت استاندارد، ایمنی و به کارگیری نیروهای فنی و پیمانکاران دارای صلاحیت، سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و به بهره‌برداری رسیدن هر چه سریع‌تر آنها است.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول