اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

مسکن مهر نیازمند حرکتی جهادگونه است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: مسکن مهر از جمله دستاوردهای ارزشمند دولت بوده که ضروری است در راستای تسریع در اجرای آن جهادگونه حرکت شود.

مسکن مهر نیازمند حرکتی جهادگونه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد در جلسه مسکن مهر شهرستان دماوند به اهمیت این پروژه عظیم در راستای حمایت از اقشار کم‏درآمد جامعه اشاره کرد.

وی افزود: شهرستان دماوند با داشتن چندین پروژه مسکن مهر در مهک و مهرآباد با مجموع بیش از 10 هزار واحد مسکونی مسلما حجم بالایی از کار را شامل می‏شود که باید در راستای اجرای آن جهادی حرکت کرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند در راستای اهمیت پروژه‏های مسکن مهر بیان داشت: در اهمیت این پروژه‏ها همین بس که ما در اوج ایام و زمان برگزاری انتخابات و هفته‏ای که در پایان آن انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار می‏کنیم، جلسه مسکن مهر شهرستان را برگزار کرده‏ایم تا اهمیت و جایگاه این موضوع مهم را هرچه بیشتر تبیین کنیم.

وی ادامه داد: دستگاه‏های خدمات‏رسان در کنار تعاونی‏ها، مجریان و دیگر دستگاه‏ها فعالیت خود را آغاز کنند و تا پایان سال اقداماتی چون خاکبرداری بین بلوک‏ها، تکمیل دیوارهای حائل و خدمات زیربنایی آن به اجرا رسیده باشد.

فرماندار دماوند به مشکل فاضلاب منطقه اشاره کرد و بیان داشت: پروژه مسکن مهر مهک و مهرآباد از لحاظ توپوگرافی در منطقه‏ای قرار گرفته که امکان حفر چاه جذبی وجود ندارد؛ پس برای رفع این مشکل مقرر شده تا با تشکیل جلساتی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی راهکاری ارائه شود.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول