اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

عملکرد ادارات خدمات‌رسان در مسکن مهر ضعیف است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان خلخال گفت: عملکرد ادارات خدمات‌رسان در مسکن مهر در شهرستان خلخال بسیار ضعیف و غیرقابل قبول است.

عملکرد ادارات خدمات‌رسان در مسکن مهر ضعیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر خلخال که با حضور مدیرکل تعاون و معاون مسکن و شهرسازی استان اردبیل برگزار شد، اظهار داشت: این شرایط به حدی رضایت‌بخش نیست که اغلب ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر از بی‌توجهی ادارات مسکن و شهرسازی، تعاون، آب و فاضلاب، برق، مخابرات و شرکت گاز گله‌مند هستند.

وی طولانی شدن پروژه مسکن مهر را غیر قابل قبول توصیف کرد و افزود: عده‌ای سعی می‌کنند به مردم وانمود کنند که کار ساخت و ساز مسکن مهر تمام شده است در حالی که بسیاری از زیرساخت‌های پروژه مسکن مهر خلخال همچنان بلاتکلیف مانده است.

عبداللهی تصریح کرد:‌ پروژه مسکن مهر خلخال بیش از سه سال است که شروع شده ولی در حوزه زیرساخت‌ها کار جدی و اساسی انجام نشده است.

این مسئول با انتقاد شدید از عملکرد ادارات ذیربط خواستار سرعت‌بخشی به پروژه مسکن مهر با توجه به انتظارات مردم و اقشار ضعیف و کم درآمد و کسانی که چشم انتظار مسکن هستند را شد.

وی همچنین از اعضای حاضر و ادارات ذیربط در مسکن مهر خواست تا حداکثر اواخر فروردین ماه نسبت به اتمام سریع زیرساخت‌ها اعم از گاز، برق، مخابرات و آب و فاضلاب اقدام کنند.

به گزارش فارس، فرماندار خلخال در ادامه از اقدام شهرداری خلخال از بابت تمدید پروانه ساخت واحدهای مسکونی مهر قدردانی کرد و ادامه داد: مبلغ 20 هزار تومان در این بابت دریافت و نظام مهندسی نیز بدون دریافت هیچ وجهی اقدام به تأیید نقشه‌های مسکن مهر و متقاضیان کرده است.

عبداللهی همچنین ضرورت راه‌اندازی کامل واحدها تا نیمه‌اول سال آینده را بیان کرد و گفت: مردم چشم انتظار تکمیل و تحویل پروژه‌های مسکن مهر در خلخال هستند که انتظار می‌رود در این زمینه برخی اقدامات و حرکت‌ها با جدیت به سرانجام برسد.

وی خاطر نشان کرد: نباید در افکار و اندیشه مردم بی‌اعتمادی و سو تعبیری در این مسئله به وجود آید بلکه ضرورت دارد بخشی از کارها و فعالیت‌ها با تعامل و همکاری تعاونی‌ها و واحدهای ارایه‌کننده خدمات انجام شود.

در این جلسه گزارشی در مورد افزایش تسهیلات وام واحدهای مسکن مهر از 20 میلیون تومان به 25 میلیون تومان ارایه شد که متقاضیان خواستار مساعدت بانک مسکن در این ارتباط شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول