اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نقده:

اجرای پروژه مسکن مهر در نقده باید تسریع شود

خبرگزاری فارس: فرماندار نقده گفت: اجرای پروژه مسکن مهر در شهرستان نقده باید تسریع شود.

اجرای پروژه مسکن مهر در نقده باید تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نقده حسین یوسفی شامگاه چهارشنبه در جلسه ستاد مسکن مهر  شهرستان نقده با انتقاد از روند کند ساخت مسکن مهر در این شهرستان گفت: هم‌اکنون 132 واحد مسکن مهر در مجموع با 70 درصد پیشرفت فیزیکی در این شهرستان در حال ساخت است.

وی افزود: عملیات احداث این واحدها به علت آورده پایین اعضا و تعلیق نرخ مصالح به کندی پیش می‌رود.

یوسفی تصریح کرد: مسکن مهر در راستای پاسخ به نیازهای روزافزون اقشار ضعیف مهم‌ترین طرح جهادی خانه‌سازی دولت در سال‌ها‌ی اخیر محسوب می‌شود که می‌تواند بخش بزرگی از نیازهای مسکن را در جامعه پاسخ دهد.

این مسئول در ادامه با تأکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اعضا برای تسهیل در روند اجرا در این واحدها گفت: تعاونی‌هایی که در اجرای این طرح‌ها سستی می‌کنند برای ادامه طرح‌ با تعاونی‌های دیگر جایگزین می‌شوند.

فرماندار نقده داد: تکیه متقاضیان به تعاونی‌ها، عدم توان تخصصی متقاضیان و هیئت مدیره‌های مسکن مهر در ساخت ‌و ساز، جلو بودن هزینه‌ها از تسهیلات، تأخیر در اجرای پروژه‌ها و افزایش قیمت تمام شده در مقابل ناتوانی متقاضیان در تأمین آن را می‌توان چالش‌های روز مسکن مهر و تعاونی‌ها دانست.

یوسفی گفت: اگر مسکن مهر بتواند به 80 درصد اهداف خود نیز برسد بخش بزرگی از مشکل مردم حل می‌شود و در این رهگذر رقابت ایجاد کردن بین بخش‌های دیگر تعاون و انبوه‌سازان نیز نباید فراموش شود.

وی ادامه داد: باید کارگروه تعاونی تشکیل شود تا روش‌های انجام موفق کار مسکن مهر را دنبال کنند و با بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه ارائه شود.

انتهای پیام/آ20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول