اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره):

200 پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: 200 پایگاه ثابت و سیار در آذربایجان غربی آماده دریافت کمک‌های مردی در هفته احسان و نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

200 پایگاه آماده دریافت کمک‌های مردمی است

به گزارش خبرگزاری فارس جلال حسین‌زاده شامگاه امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در سالن جلسات این اداره در ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) بزرگ‌ترین دستگاه حمایتی و رسیدگی به محرومان و نیازمندان کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: به مناسبت گرامی‌داشت هفته احسان و نیکوکاری که در روزهای پایانی سال برای دستگیری از نیازمندان آبرومند برگزار می‌شود، امسال نیز از روز 17 اسفند ماه پایگاه‌های جمع‌آوری هدایا و کمک‌های مردمی همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می‌شود.

این مسئول ادامه داد: در مدارس از روز چهارشنبه زنگ نیکوکاری به صدا درمی‌آید و با هماهنگی کمیته امداد صندوق‌هایی برای جمع‌آوری هدایا و کمک‌های دانش‌آموزان در مدارس تعبیه شده است و در میان نیازمندان واجد شرایط توزیع می‌شود اگر در مدارس نیازمند باشد به آنها اعطا می‌شود در غیر اینصورت در سطح شهر توزیع می‌شود.

حسین‌زاده در ادامه تاکید کرد: در استان آذربایجان غربی 200 پایگاه ثابت و سیار در هفته احسان و نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گفت: شماره حساب سیبا 0154585438000 آماده دریافت کمک‌های همشهریان برای کمک به نیازمندان است.

وی با بیان اینکه در استان 62 هزار و 817 خانوار مددجو زیر پوشش کمیته امداد است، اظهار داشت: بیش از 142 هزار و 666 نفر در استان دارای پرونده دائم کمیته امداد هستند و امسال 30 هزار مراجعه‌کننده برای حل مشکل به کمیته امداد مراجعه کردند که مسئولان اقدامات لازم برای حل مشکل آنها را انجام داده‌اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های زیرپوشش است یعنی سیاست رفع نیاز، جایگزین پرونده محوری شده است.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول