اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد گچساران خبر داد

برپایی 41 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در گچساران

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران از برپایی 41 پایگاه ثابت و سیار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس و سطح گچساران در هفته احسان و نیکوکاری خبر داد.

برپایی 41 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران امرالله فروزنده ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم‌های ویژه هفته احسان و نیکوکاری در نشست با مدیران مدارس گچساران اظهار کرد: در هفته احسان و نیکوکاری جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای تأمین نیازمندی‌های شب عید خانواده‌های نیازمند آغاز می‌شود.

* ارتقای کرامت انسانی مهم‌ترین رکن کمیته امداد است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران مهم‌ترین رکن و فلسفه کمیته امداد را ارتقای کرامت انسانی عنوان کرد.

فروزنده با اشاره به اقدامات مهم و مؤثر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای توجه به نیازمندان ابراز داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته فقر در ایران اسلامی در حال مهار شدن است.

وی با تشریح برنامه‌های کمیته امداد گچساران در هفته احسان و نیکوکاری گفت: در راستای ترویج سنت حسنه کمک به نیازمندان، زنگ احسان و نیکوکاری به طور نمادین در مدارس گچساران نواخته می‌شود.

فروزنده هدف از نواختن زنگ احسان و نیکوکاری در مدارس را ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری بین کودکان و دانش‌آموزان دانست.

این مقام مسئول در گچساران با اشاره به لزوم تبیین اهداف کمک به هم‌نوعان برای دانش‌آموزان یادآور شد: مدیران و معلمان باید با ارائه مطالب آموزنده و لازم حس همدردی و یاری به هم‌نوعان و هم‌سن و سالان را در میان دانش‌آموزان تقویت کنند.

فروزنده تأمین معیشت محرومان را از مهم‌ترین وظایف کمیته امداد دانست و ابراز داشت: رسیدگی به مسایل معنوی و فرهنگی آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است که کمیته امداد به این موضوع به صورت ویژه پرداخته است.

* 8 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در ادارات و مدارس گچساران توزیع شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران خاطرنشان کرد: این نهاد مقدس با گذشت سی و سه سال از عمر پرخیر برکتش توانسته است گام‌های مؤثری را در راستای حمایت از محرومان، خودکفایی افراد زیرپوشش و زدودن فقر و محرمیت از جامعه اسلامی بردارد.

فروزنده با اشاره به توزیع افزون بر 8 هزار پاکت برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در گچساران تصریح کرد: 30 پایگاه ثابت در مدارس، هشت پایگاه ثابت در سطح شهر و سه پایگاه سیار کمک‌های نقدی و جنسی مردم را در گچساران جمع‌آوری می‌کند.

وی بیان داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران با ارسال نامه‌ به ادارات و نهادها، خیران، نیکوکاران و پیمانکاران برای دعوت آنها برای حضور در این کار خداپسندانه دعوت به عمل آورده است.

فروزنده یادآور شد: هفته احسان و نیکوکاری امسال با شعار سیره نبوی، احسان علوی و جهاد اقتصادی مورد استقبال مردم خیر و نوع‌دوست گچسارانی قرار گرفته است.

وی با اشاره به استقبال مطلوب مردم گچساران در کمک به محرومان و نیازمندان جامعه بیان داشت: در سال گذشته افزون بر 120 میلیون ریال به صورت نقدی و جنسی در هفته احسان و نیکوکاری در گچساران جمع‌آوری شد.

فروزنده اولویت توزیع کمک‌های مردمی جمع‌آوری‌ شده را ایتام عنوان کرد و گفت: افزون بر 640 یتیم در گچساران وجود دارد که با توجه به لزوم حل مشکلات آن‌ها در تمام زمینه‌ها به کمک‌ها و حمایت‌های مسئولان و خیران نیاز دارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران یادآور شد: مردم خیر و نوع‌دوست می‌توانند در صورت تمایل کمک‌های نقدی خود را به حساب کمک‌های مردمی خاص کمیته امداد گچساران به شماره سپهر 0102224735005 بانک صادرات واریز کنند.

به گزارش فارس کمیته امداد امام خمینی(ره) گچساران 2 هزار و 535 خانوار با جمعیتی افزون بر 10 هزار و 200 نفر را زیر پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول