اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شروع هفته احسان و نیکوکاری

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های مردمی است

خبرگزاری فارس: قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: با شروع هفته احسان و نیکوکاری، این نهاد با استقرار پایگاه‌های ثابت و سیار در روزهای پایانی هفته آماده دریافت کمک‌های مردمی است.

کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های مردمی است

ارسلان جلال‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: پایگاه‌های ثابت و سیار کمیته امداد در این جشن که با همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی در این استان در روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود، آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار این استان است.

قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: هر ساله اسفندماه همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد به منظور کمک به دانش‌‌آموزان نیازمند و افراد کم بضاعت جشنی به همین منظور برگزار می‌شود.

وی گفت: با شروع هفته احسان و نیکوکاری در این استان روز پنج‌شنبه 498 پایگاه ثابت و سیار آماده جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم است.

وی بیان داشت: 76 پایگاه ثابت، 58 پایگاه سیار و 311 پایگاه نیز در سطح مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار این استان است.

جلال‌فرد ادامه داد: از طریق نیروی مقاومت بسیج نیز 53 پایگاه جمع‌آوری کمک‌های مردمی تدارک دیده شد که جمع پایگاه‌های ثابت و سیار را در این استان به 498 مورد رسانده که امید است مردم نوع‌دوست این استان با مشارکت پر رنگ در این جشن بزرگ بخشی از نیازهای افراد محروم و نیازمند را برطرف کنند و باقیات و صالحاتی را در کارنامه خود ثبت کنند.

این مسئول حمایتی در کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: علاوه بر این موارد در روز جمعه همین هفته در میعادگاه‌های نماز جمعه از سوی امدادگران پر تلاش این استان در مورد اطلاع‌رسانی و تشویق و ترغیب مردم به حضور در جشن احسان و نیکوکاری و دریافت کمک‌های عزیزان نیکوکار پیگیری‌های لازم را خواهند داشت.

قائم مقام کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست در ایامی که به عید ملی ایرانیان نیز نزدیک می‌شویم با کمک‌های مالی خود موجبات خوشحالی دانش‌آموزان نیازمند را فراهم کرده و کمک‌های خود را به پایگاه‌های این نهاد در سراسر این استان تحویل دهند.

وی اضافه کرد: در روز پنج‌شنبه رسما پایگاه‌های ثابت و سیار در سراسر این استان فعال می‌شوند ولی قبل و بعد از آن برنامه‌های دیگری در سطح مدارس و میعادگاه‌های نماز جمعه از سوی امدادگران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول