اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست HSE شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران خبر داد

برگزاری نخستین دوره اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم

خبرگزاری فارس: سرپرست HSE شرکت خدمات غیرصنعتی گاز ایران از برگزاری نخستین دوره اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم خبر داد.

برگزاری نخستین دوره اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، لیلا درویشی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در محیط‌های کارگاهی و عملیاتی امری لازم است و در این راستا در شهرستان جم و در مناطق اطراف پالایشگاه اهتمام ویژه داریم.

سرپرست HSE شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران از برگزاری نخستین دوره اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی در جم خبر داد و افزود: اندازه‌گیری آلاینده‌های زیست‌محیطی و عوامل زیان‌آور محیط کار سال جاری این شرکت توسط شرکت معتمد سازمان حفاظت محیط زیست به انجام رسید.

درویشی خاطرنشان کرد: با انجام این اندازه‌گیری پرونده این دوره نیز به پایان رسید و شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران بار دیگر نشان داد که حوزه‌های زیست‌محیطی و بهداشت حرفه‌ای خود را با حساسیت بالایی دنبال می‌کند.

وی افزود: اندازه‌گیری آلاینده‌های محیط زیست (بصورت فصلی هر سه ماه یکبار) و عوامل زیان آور محیط کار (به صورت سالیانه)در سطح شرکت از سال 1389 ماه انجام می‌شود.

سرپرست HSE شرکت خدمات غیر صنعتی گاز ایران یادآور شد: در این مرحله همچون مراحل قبل به اندازه‌گیری نمونه‌های پساب‌های بهداشتی در ارتباط با آزمایش‌های فیزیکی، شیمیایی و میکرو بیولوژی پرداخته شد.

وی ادامه داد: در بخش آلاینده‌های هوا نیز در ارتباط با ذرات معلق، گازهای خروجی از دودکش‌ها موجود در سطح شرکت و محیط کار اندازه‌گیری‌های لازم انجام شد.

درویشی تصریح کرد: در بخش بهداشت حرفه‌ای صدا و روشنایی موضعی، سنجش میدان مغناطیسی، سنجش اشعه مادون قرمز IR، اشعه ماورای بنفش UV و سنجش و تعیین میزان آزبست در محیط کار در سطح شرکت اندازه‌گیری‌های مورد نیاز انجام گرفته شد که پس از آنالیز گزارش مربوطه و تجزیه و تحلیل نتایج توسط مجموعه واحد حفاظت محیط زیست به اطلاع واحدهای ذیربط شرکت به منظور انجام اقدامات کنترلی، اصلاحی و پیشگیرانه ارسال شد.

وی افزود: یک نسخه از این گزارش نیز به عنوان گزارش خود اظهاری به اداره کل حفاظت محیط زیست استان بوشهر و شهرستان کنگان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول