اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 20 میلیارد تومان اعتبار محقق شد

بهره‌برداری از 36 طرح زیرساختی در شهرستان جم

خبرگزاری فارس: فرماندار جم از بهره‌برداری از 36 طرح زیرساختی در شهرستان جم خبر داد.

بهره‌برداری از 36 طرح زیرساختی در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، خلیل عبداللهی عصر امروز در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های عمرانی در شهرستان جم اظهار داشت: دهه فجر از مهم‌ترین مقاطع تاریخ ایران اسلامی است و مردم با حمایت از اسلام و امام خمینی(ره) در واقع موجبات سقوط رژیم طاغوت و استقرار نظام اسلامی را فراهم کردند.

وی افزود: وضعیت شهرها و روستاهای کشور قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست و امروز بیشتر مناطق دوردست نیز از امکانات رفاهی برخوردار هستند.

فرماندار جم خاطرنشان کرد: مسئولان باید با تبیین دستاوردهای دولت و نظام، مردم را در جریان کارها و اقدامات قرار دهند و بدون تردید مردم از حجم و کیفیت خدمات موجود رضایت دارند.

عبداللهی از بهره‌برداری از 36 طرح زیرساختی در شهرستان جم خبر داد و گفت: در دهه فجر امسال در مجموع شاهد افتتاح و کلنگ‌زنی 68 طرح هستیم که 36 طرح زیرساختی و مهم با اعتبار 20 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: ساماندهی گلزار شهدا، طرح‌های عمران شهری، بهره‌برداری از 64 واحد مسکن طرح هادی روستایی، فضاهای آموزشی و زیربنایی از جمله طرح‌های افتتاحی دهه فجر در شهرستان جم است.

فرماندار جم افزود: تعداد 32 طرح مهم نیز با اعتبار 10 میلیارد تومان در جم کلنگ‌زنی شده که انتظار داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

عبداللهی تصریح کرد: شهرستان جم دارای جایگاه ویژه‌ای در سطح استان است و با وجود پالایشگاه جم، باید نسبت به توسعه این شهرستان اهتمام ورزیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول